برگزاری کارگاه آموزشی شعر با حضور استاد رحماندوست
برگزاری کارگاه آموزشی شعر با حضور استاد رحماندوست

برگزاری کارگاه آموزشی شعر با حضور استاد رحماندوست

بهرام مسلمی مهنی گفت: امروز افتخار میزبانی از یک نویسنده برجسته کشوری را دارد و با حضور استاد مصطفی رحماندوست شاعر، نویسنده و مترجم کارگاه آموزشی شعر برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1234602 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که جنوب کرمان امروز افتخار میزبانی از یک نویسنده برجسته کشوری را دارد، گفت: امروز با حضور استاد مصطفی رحماندوست شاعر، نویسنده و مترجم کارگاه آموزشی شعر برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: این کارگاه آموزشی از ساعت ۱۴ و سی دقیقه تا ۱۵ و سی دقیقه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که استاد رحماندوست از چهره های شاخص حوزه ادبیات و داستان کشور است، بیان کرد: همچنین عصر امروز ویژه برنامه دیدار و گفتگو دانش آموزان نخبه حوزه ادبیات داستان با استاد رحماندوست نیز برگزار می‌شود.

 

مسلمی مهنی اظهار کرد: این ویژه برنامه از ساعت ۱۵ و سی دقیقه تا ۱۷ همراه با اجرای موسیقی، نمایش و شعرخوانی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: البته دیدار و گفتگو با استاد رحماندوست برای عموم مردم شهرستان جیرفت آزاد است.

پایان پیام/ 586