برگزاری جشنواره ملی قصه‌گویی «لوپه‌تو (عروسک)» و افتتاح یک باب کتابخانه با حضور «مصطفی رحماندوست» در جنوب کرمان
برگزاري جشنواره ملي قصه‌گويي «لوپه‌تو (عروسک)» و افتتاح يک باب کتابخانه با حضور «مصطفي رحماندوست» در جنوب کرمان
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان خبر داد؛

برگزاری جشنواره ملی قصه‌گویی «لوپه‌تو (عروسک)» و افتتاح یک باب کتابخانه با حضور «مصطفی رحماندوست» در جنوب کرمان

خوبي‌زاده، از برگزاري جشنواره ملي دو روزه قصه‌گويي با عنوان «لوپه‌تو (عروسک)» در شهرستان کهنوج و همچنين افتتاح کتابخانه کانون شهيد «اسحاق درسته» در روستاي توکل‌آباد با حضور «مصطفي رحماندوست» خبر داد.
شناسه خبر : 42494 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

«مجید خوبی‌زاده» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان در راستای ترویج فرهنگ مطالعه بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و عدم امکان حضور برخی از داوران و متولیان این ویژه‌برنامه‌ها؛ گرامیداشت هفته کتاب در جنوب کرمان در هفته اول آذر ماه برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان گفت: در این راستا روز چهارشنبه 2 آذر ماه کتابخانه کانون شهید «اسحاق درسته» واقع در روستای «توکل‌آباد» که با ظرفیت خیرین آماده بهره‌برداری شده است با حضور «مصطفی رحماندوست» شاعر و نویسنده کودک و نوجوان افتتاح می شود.

 

وی افزود: همچنین در جریان افتتاح این کتابخانه تنی چند از کودکان و نوجوانان جشن کتاب نیز برگزار شده و از مروجان کتاب و کتابخوانی استان نیز تجلیل به عمل می‌آید.

خوبی‌زاده در بخش دیگری از مباحث خود در تشریح ویژه‌برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان با محور کتاب و کتابخوانی، از برگزاری دومین جشنواره ملی قصه‌گویی «لوپه‌تو» در شهرستان کهنوج خبر داد.