امام جمعه شادگان با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور دیدار کرد
امام جمعه شادگان با رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور ديدار کرد

امام جمعه شادگان با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور دیدار کرد

حجت‌الاسلام و المسلمين منصوري، امام جمعه شادگان با حضور در محل ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور با حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، رئيس اين ستاد ديدار و گفت وگو کرد.
شناسه خبر : 42458 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالرحمن منصوری» امام جمعه شادگان امروز یکشنبه 29 آبان با حضور در ستاد هماهنگی کانون‌های کشور با حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس این ستاد دیدارو گفت وگو کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین منصوری در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل فرهنگی شادگان به عنوان یکی از شهرستان‌های ادیب‌پرور استان خوزستان گفت: شعر و ادبیات بین مردم این خطه امری ذاتی است.

امام جمعه شادگان افزود: هرساله ابیات بسیاری در وصف سیدالشهدا(ع) سروده و در مجالس عزای حسینی از سوی مادحین اهل بیت(ع) خوانده می‌شوند که این مجالس در ایام سال تداوم یافته و پر رونق و باشکوه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شعر سلاح تبلیغ برای اسلام و انقلاب محسوب می‌شود، تصریح کرد: شهرستان شادگان 236 شاعر برجسته را تربیت کرده است که برای کشور یک سرمایه ادبی محسوب می شوند؛ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز نسبت به مقوله شعر توجه داشتند و شاعران مختلفی در طول تاریخ اسلام در وصف ائمه (ع) و معارف دین ابیات پر مغزی را سرودند.


حجت الاسلام و المسلمین منصوری ادامه داد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های شهرستان شادگان به ویژه در عرصه‌ شعر آیینی، شاهد همکاری‌های مشترک با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باشیم.

بر پایه این گزارش: در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور نیز که روز گذشته طی سفر به استان خوزستان، در شهرستان شادگان حضور یافته بود؛ ضمن تایید ظرفیت‌های این شهرستان گفت: امیدواریم شرایط مناسب برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی بچه‌های مسجد در قالب کانون‌های فرهنگی هنری در شادگان فراهم شود تا از این رهگذر شاهد تربیت نسل دغدغه‌مند و انقلابی باشیم که به دنبال ترویج فرهنگ اسلامی هستند.