کانون‌های مساجد در عرصه‌ مباحث فرهنگی و معرفتی در شهرستان شادگان فعالیت کنند
کانون‌هاي مساجد در عرصه‌ مباحث فرهنگي و معرفتي در شهرستان شادگان فعاليت کنند
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

کانون‌های مساجد در عرصه‌ مباحث فرهنگی و معرفتی در شهرستان شادگان فعالیت کنند

حجت‌الاسلام و المسلمين ناصري‌نژاد، با اشاره به ظرفيت‌هاي شادگان و نيازهاي اين شهرستان در عرصه فرهنگ؛ خواستار فعاليت مضاعف کانون‌هاي مساجد در حوزه مباحث فرهنگي و معرفتي شد.
شناسه خبر : 42353 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خوزستان: حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» امروز شنبه 28 آبان ماه در جریان سفر به استان خوزستان با حجت‌الاسلام و المسلمین «مجید ناصری‌نژاد» نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.


بر پایه این گزارش: در این دیدار فرماندار و دادستان و مدیران کانون های مساجد شهرستان شادگان نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام ناصری نژاد در این جلسه که در محل فرمانداری شهرستان شادگان برگزار شد، بر لزوم تقویت ظرفیت‌های فرهنگی استان و اشتغال‌زایی تاکید کرد و گفت: مساجد در این عرصه می‌توانند نقش بسزایی را ایفا کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان همواره در عرصه‌هایی نظیر قرآن در سطح کشور فعالیت‌های برجسته داشته است، همچنین نوجوانان و جوانان شادگان در حوزه مداحی برای سیره اهل بیت (ع) نیز حضور فعالی دارند و بسیاری از مداحان این شهرستان در سطح بین المللی و در کشورهای عراق و کویت مداحی کرده‌اند.


وی با بیان اینکه ظرفیت‌های متعددی در سطح شهرستان شادگان وجود دارد، تصریح کرد: در عرصه تئاتر و نمایش‌های آیینی نیز با استقبال و فعالیت‌های نوجوانان و جوانان مواجهیم و امیدوارم ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در عرصه فرهنگ و هنر و همچنین معارف دینی و مقابله با فرقه‌های ضاله در قالب مباحث معرفتی ورود یابند چراکه  گروه‌ها و فرقه‌های ضاله در تلاش هستند تا جوانان ما را به انحراف بکشانند.