برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون‌های مساجد سراسر کشور به مناسبت سی‌اُمین دوره هفته کتاب
برگزاري مسابقه کتابخواني ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد سراسر کشور به مناسبت سي‌اُمين دوره هفته کتاب

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون‌های مساجد سراسر کشور به مناسبت سی‌اُمین دوره هفته کتاب

همزمان با فرا رسيدن سي‌اُمين دوره هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران؛ ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور مسابقات کتابخواني را ويژه اعضاي کانون‌هاي سراسر کشور برگزار مي‌کند.
شناسه خبر : 42187 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،  با توجه به فرارسیدن سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که با مشارکت نهادها و دستگاه های مختلف از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال برگزاری است؛ پویش کتابخوانی در قالب 5 مسابقه کتابخوانی از آثار « تنها گریه کن» ، «آبنبات هل دار»، «رهنمای طریق» و «مربع های قرمز» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری برگزار شده  و بچه های مسجد می توانند این آثار را  با تخفیف 50 درصدی از برنامه کاربردی «طاقچه» با کد‌ ketabsetad  خریداری کنند.


همچنین پنجمین کتاب با عنوان «30 روز با پیامبر (ص)» نیز که تالیفی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است با تخفیف 30 درصدی و با کد ketabkoodak از برنامه طاقچه قابل دریافت است.


این گزارش می افزاید: زمان اعتبار این کدهای تخفیف تا پایان دی ماه اعلام شده و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور پس مطالعه آثار می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir  در این مسابقات کتابخوانی شرکت کنند؛ ضمن اینکه در پایان به نفرات برتر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.
 
گفتنی است سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار « ما همانیم که می خوانیم » از 21 تا 27 آبان 1401 برگزار می شود .