اعضای کانون شهید علم‌الهدی شهرستان بن نمایشگاه محله محور کتاب برگزار می‌کنند
اعضاي کانون شهيد علم‌الهدي شهرستان بن نمايشگاه محله محور کتاب برگزار مي‌کنند

اعضای کانون شهید علم‌الهدی شهرستان بن نمایشگاه محله محور کتاب برگزار می‌کنند

حيدري بني گفت: اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد علم‌الهدي، به مناسبت هفته کتاب اقدام به برگزاري نمايشگاه محله محور کتاب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن مي‌کنند.
شناسه خبر : 42143 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

«علی‌اصغر حیدری بنی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری نمایشگاه محله‌محور کتاب به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم‌الهدی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) داد.


 مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن افزود: این نمایشگاه 24 آبان ماه آغاز به کار کرده و تا پایان هفته کتاب دایر است، ضمن اینکه در حاشیه محل برپایی نمایشگاه ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان نیز برگزار می شود.

 

 

وی افزود: شعرخوانی اعضا، برپایی برپایی عصر شعر کتاب در روز دوشنبه 23 آبان، برگزاری مسابقه نقاشی ویزه کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه، معرفی کتاب در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، برگزاری جلسات معرفی و نقد کتاب، اجرای طرح پالایش کتاب از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن از جمله دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی محسوب می شود.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی در سال 1388 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن تاسیس شده و با 212 عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد مشغول به فعالیت بوده و در سومین رویداد ملی فهما در سال 1400 موفق به کسب 15820 امتیاز شده است.

بر پایه این گزارش: فعالیت تخصصی این کانون در عرصه شعر و ادب بوده و برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشته های دهه کرامت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان ، تهیه وتوزیع بسته های معیشتی، برگزاری عصر شعر در مناسبت های مختلف از جمله برنامه هایی است که پای ثابت فعالیت های این کانون در طول سال محسوب می شوند.