جذب کودکان و نوجوانان محوریت فعالیت کانون مصلی باشد
جذب کودکان و نوجوانان محوريت فعاليت کانون مصلي باشد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

جذب کودکان و نوجوانان محوریت فعالیت کانون مصلی باشد

حجت الاسلام موسوي گفت: کانون هاي مصلي بيشترين فعاليت را در راستاي جذب کودکان ونوجوانان به مساجد داشته باشند.
شناسه خبر : 42140 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در نشست با رئیس تاد اقامه نمازجمعه سمنان و مسئول محله های اسلامی سپاه استان سمنان با تقدیر از فعالیت های خوب کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان،بیان کرد: کانون های مصلی بیشترین فعالیت را در راستای جذب کودکان ونوجوانان به مساجد داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان هدف از تاسیس کانون در مصلی نماز جمعه را ایجاد شبکه ای در تمام مساجد شهر جهت تبلیغ و اطلاع رسانی به سایر مساجد دانست.

 

وی گفت: این اطلاع رسانی موجب حضور بیشتر مردم در نماز جمعه و مساجد خواهد شد و همچنین فعالیت های فرهنگی هنری نیز با محوریت کانون های مصلی در نماز جمعه بیشتر خواهد شد.

 

حجت الاسلام«پهلوانی فر» نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان،بیان کرد: با توجه به فعالیت های کانون مصلی در طول سال و حضور کودکان و نوجوان در مصلی نماز جمعه نیازمند تداوم حمایت از این کانون می باشیم.

 

مسئول ستاد نماز جمعه شهر سمنان افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در شهر درجزین تاسیس کانون فرهنگی هنری مصلی در مصلی نماز جمعه این شهر  مورد نیاز است که امیدواریم بزودی این امر محقق شود.

 

میئول محله های اسلامی سپاه استان سمنان با تقدیر از طرح توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان توسط ستاد کانون های مساجد،گفت: محله های اسلامی با توجه به شناسایی افراد محروم و نیاز مند آماده همکاری با ستاد کانون هایمساجد جهت توزیع گوشت قربانی می باشند.