فعالان فرهنگی کانون فاطمه ها در همایش نکوداشت مسئولیت پذیران تجلیل شدند
فعالان فرهنگی کانون فاطمه ها در همایش نکوداشت مسئولیت پذیران تجلیل شدند

فعالان فرهنگی کانون فاطمه ها در همایش نکوداشت مسئولیت پذیران تجلیل شدند

فرزاد میرشکاری گفت: امروز در همایش نکوداشت مسئولیت پذیران اجتماعی که توسط اتاق بازرگانی برگزار شد از کتابداران کانون فرهنگی هنری فاطمه ها با اهدای جوایزی تجلیل شد.
شناسه خبر : 1231104 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز در همایش نکوداشت مسئولیت پذیران اجتماعی که توسط اتاق بازرگانی برگزار شد از کتابداران کانون فرهنگی هنری فاطمه ها با اهدای جوایزی تجلیل شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج افزود: این همایش به منظور ترویج مسئولیت پذیری افراد در جامعه و با هدف ارج نهادن به فعالیتهای خیرخواهانه و اقدامات مسئولانه با تجلیل از دختران فعال حوزه فرهنگ تجلیل شد.

 

وی یادآور شد: کتابخانه کانون فرهنگی هنری به دلیل این که نام کتابداران آن فاطمه است به کتابخانه فاطمه ها مشهور می باشد.

 

میرشکاری ابراز کرد: فاطمه ها در یک دهه تلاش و مسئولیت پذیری برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، موفق به اجرای پروژه های اثر بخش در توسعه ادبیات کودکان در روستای دهکهان شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج  در خاتمه، عنوان کرد:  تلاش آنها موجب شد تا اعضای کانون فاطمه ها علاوه بر مشارکت در برنامه های کتابخوانی، به تولید صنایع دستی حصیر نیز روی آوردند که محصولات آنها میزان فروش چشمگیری در بازار آنلاین داشته است.

پایان پیام/ 586