تئاتر «من دارم می میرم» کانون «دوستان آسمانی» در جشنواره «گهرم» به روی صحنه می رود
تئاتر «من دارم می میرم» کانون «دوستان آسمانی» در جشنواره «گهرم» به روی صحنه می رود

تئاتر «من دارم می میرم» کانون «دوستان آسمانی» در جشنواره «گهرم» به روی صحنه می رود

گواهیان از حضور تئاتر «من دارم می میرم» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» خبر داد.
شناسه خبر : 1230993 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: گروه نمایش کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» که پیشینه آن به سال های بسیار دور بر می گردد اکنون نیز فعال بوده و در مراسم های مختلف به اجرای برنامه می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این گروه نمایش برگرفته از بچه های مسجد در سنین مختلف بوده و علاوه بر اجرای برنامه در مسجد، برنامه هایی نیز در سطح شهرستان و همچنین دیگر شهرستان ها نیز به اجرا در آورده است.

 

وی با اشاره به شرکت گروه نمایش این کانون فرهنگی هنری در جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم»، عنوان کرد: بچه های مسجد با تئاتر «من دارم می میرم» در چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» حضور دارند که این تئاتر پنج شنبه 19 آبان ماه به روی صحنه می رود.

 

گواهیان اظهار کرد: این تئاتر به کارگردانی «رضا ایزدشناس» بر اساس یک طرح کارگاهی از گروه تئاتر «ماح» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» تولید و اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه صفر تا صد این تئاتر توسط بچه های مسجد تولید شده است، عنوان کرد: «محمدمهیار فاتح نیا» نور و منشی صحنه، «علی رحمانیان» طراح صحنه و لباس، «محمد رحمانیان»  صدا و «حسین رحمانیان» نیز طراح گرافیک این تئاتر را بر عهده دارند.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» خاطرنشان کرد: همچنین «رضا ایزدشناس»، «حسین رحمانیان» و «علی رحمانیان» در نمایش «من دارم می میرم» نقش آفرینی می کنند.

 

به گزارش شبستان، چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» از روز  پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه به مدت ۲ روز در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم برگزار می شود.

 

نمایش‌های منتخب این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و جمعه ۲۰ آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، به روی صحنه می رود.

 

این جشنواره ساعت ۱۹ روز جمعه با معرفی تئاترهای برگزیده، بهترین بازیگران زن و مرد، طراحی صحنه و... به کار خود پایان می دهد.

 

پایان پیام/ 691