سامانه بچه‌های مسجد، بستر مناسبی برای انعکاس فعالیت کانون‌های مساجد فراهم کرده است
سامانه بچه‌هاي مسجد، بستر مناسبي براي انعکاس فعاليت کانون‌هاي مساجد فراهم کرده است
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

سامانه بچه‌های مسجد، بستر مناسبی برای انعکاس فعالیت کانون‌های مساجد فراهم کرده است

حجت الاسلام و المسلمين خداداده با اشاره به رصد و پالايش فعاليت کانون‌هاي فرهنگي هنري سراسر کشور در سامانه بچه‌هاي مسجد، گفت: در اين سامانه اطلاعات و آمار موجود از فعاليت کانون‌هاي مساجد به صورت لحظه‌اي قابل مشاهده است.
شناسه خبر : 42101 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شامگاه سه‌شنبه 17 آبان ماه با همراهی «امرالله حسنی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان با «مصطفی طاهری» نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، دیدار کرد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در این دیدار به رصد و پالایش بر خط فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری در سامانه بچه‌های مسجد اشاره کرد و گفت: این سامانه به صورت لحظه ای طلاعات و آمار موجود از فعالیت کانون های مساجد را ارایه می کند.

وی در ادامه ضمن تشریح گستره و ابعاد متنوع فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ضرورت تقویت آن، خواستار حمایت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان از این فعالیت‌ها شد.

این گزارش می افزاید: در ادامه این دیدار مصطفی طاهری، رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی سامانه بچه های مسجد و ابعاد کاربردی این سامانه، قول مساعدت و همکاری به مجموعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور داد.

گفتنی است در پایان جلسه مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سامانه بچه های مسجد رسما ثبت نام کرده و عضو کانون عمار مسجد 14 معصوم (ع) شهر زنجان شد.