رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، عضو زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد شد
رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس، عضو زيست‌بوم مجازي بچه‌هاي مسجد شد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، عضو زیست‌بوم مجازی بچه‌های مسجد شد

مصطفي طاهري، نماينده مردم زنجان و طارم و رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس با ثبت‌نام در سامانه بچه‌هاي مسجد، عضو زيست بوم مجازي بچه‌هاي مسجد شد.
شناسه خبر : 42100 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «مصطفی طاهری» نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، شامگاه سه‌شنبه 17 آبان ماه در جریان نشست مشترک با حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرد و به صورت رسمی به رویداد بزرگ فهما پیوست.


بر پایه این گزارش: نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان عضو کانون فرهنگی و هنری عمار مسجد 14 معصوم (ع) شهر زنجان به عضویت سامانه بچه های مسجد درآمد.

وی همچنین در دیدار خود با حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، از نزدیک در جریان فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در عرصه‌های مختلف قرار گرفت.

گفتنی است مصطفی طاهری، استاد دانشگاه زنجان است؛ وی کارشناسی ارشد مهندسی برق را از دانشگاه ش ریف و دکتری این رشته از دانشگاه امیرکبیر را دارد. او  اکنون نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون صنایع و  معادن مجلس است.