برگزاری مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در کانون «منتظران ظهور» کازرون
برگزاری مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی از برگزاری مسابقات جام فوتسال در راستای پیوند مسجد و مدرسه گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز، در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
شناسه خبر : 1230668 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

محمدجعفر شفیعی، از برگزاری مسابقات جام فوتسال در راستای پیوند مسجد و مدرسه گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز، در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در دنیای امروز ما نیازمند نوجوانان و جوانان ولایی و با بصیرت هستیم که با علم کامل به موضوعات مختلف روز بتواند برنامه های غنی فرهنگی و ارزشی را پایه گذاری و مدیریت کند که خوشبختانه بستر تربیت چنین نوجوانان و جوان هایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد فراهم شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون، هدف از این دوره مسابقات را ایجاد رقابت صمیمی میان بچه های مسجد، ایجاد وحدت، همدلی و صمیمت بیشتر بچه مسجدی های عضو این کانون فرهنگی هنری دانست و افزود: برگزاری جام های فوتسال در این کانون فرهنگی هنری در طول سال و در گروه های مختلف سنی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه فوتسال به عنوان یک برنامه مفرح ورزشی در طول هفته ویژه بچه های مسجد برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات فوتسال 6 تیم شرکت کننده بصورت دوره ای به رقابت می پردازند.

شفیعی با بیان اینکه در کنار این مسابقات می توانیم مفاهیم عمیق فرهنگی و اجتماعی را نیز آموزش دهیم، تصریح کرد: برای جذب جوانان به مساجد و همچنین تربیت نیروهای مسجدی و ولایی باید ابتدا با جوان و نوجوان همراه شده و سپس مفاهیم ارزشی در کنار برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی و گروهی به صورت مستمر و گام و به گام آموزش داده شود.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه ورزش عامل نشاط روحی و جسمی است، یادآور شد: این مسابقات فرصتی برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجاد فضایی شاد و معنوی بین جوانان و نوجوانان بوده و اجرای مسابقات ورزشی توانایی جذب نوجوانان و جوانان به سمت مسجد را بیشتر کرده که امیدواریم مورد توجه خاص قرار گیرد.

وی در خاتمه گفت: به تیم های برتر حاضر در این دوره از مسابقات جوایز ارزنده ای به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

 

پایان پیام/ 130