برگزاری نشست بصیرت افزایی ویژه خانواده های کانون «منتظران نور» جهرم
برگزاری نشست بصیرت افزایی ویژه خانواده های کانون «منتظران نور» جهرم

برگزاری نشست بصیرت افزایی ویژه خانواده های کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو از نشست بصیرت افزایی ویژه خانواده های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1230665 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: نشست بصیرت افزایی با هدف آگاهی و بصیرت بچه های مسجد از مسائل پیرامون خود و دچار نشدن به توطئه های از پیش برنامه ریزی شده دشمنان امری واجب و ضروری است که ضرورت آن این روزها به شدت احساس می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: این امر سبب شده تا در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» اقدام به برگزاری ویژه برنامه های بصیرتی با موضوعات مختلف کنیم.

 

وی بیان کرد: با هدف آشنایی بچه های مسجد و خانواده آنان با مسائل روز جامعه نشست بصیرت افزایی ویژه بچه های مسجد و خانواده آنان در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم برگزار می شود.

 

نیکجو عنوان کرد: این برنامه با سخنرانی «توحیدی» کارشناس و هادی سیاسی برگزار و پیرامون مسائل اخیر کشور و نقش بیگانگان در به وقوع پیوستن آن انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این نشست بصیرت افزایی روز چهارشنبه 18 آبان ماه از ساعت 19 در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی جامعه از مسائل اخیر کشور و تبیین آن از سوی متولیان، از بچه های مسجد و خانواده آنان برای شرکت در این برنامه دعوت کرد.

پایان پیام/ 691