یک سه‌شنبه تکریم دیگر؛ دست مهربان پدر شهید «مشهد قلی خلاصه» بر سر اهالی مسجد در بجنورد
يک سه‌شنبه تکريم ديگر؛ دست مهربان پدر شهيد «مشهد قلي خلاصه» بر سر اهالي مسجد در بجنورد
با حضور نماینده ولی فقیه؛

یک سه‌شنبه تکریم دیگر؛ دست مهربان پدر شهید «مشهد قلی خلاصه» بر سر اهالی مسجد در بجنورد

پدر شهيد "مشهد قلي خلاصه" از شهداي والامقام هشت سال دفاع مقدس، در سه شنبه اي ديگر، ميزبان نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي و چند تن از اهالي مسجد شد.
شناسه خبر : 42084 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۰

به گزارش ستاد رتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، فعالان کانون فرهنگی هنری  امام هادی (علیه السلام) مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) محله امام هادی (علیه السلام) بجنورد  با همراهی حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت الاسلام پاکدامن، مدیر ستاد فهمای استان حجت الاسلام سید «محمد افشین فر» مسئول قرارگاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرج الشریف) این استان در سه شنبه ای دیگر میهمان خانواده شهید خلاصه شدند و بر دست مهربان پدر این شهید بوسه ی تکریم زدند.

حجت الاسلام  و المسلمین نوری، در این دیدار صبر و ایستادگی خانواده‌های شهدا در کنار ایثار و فداکاری خودِ شهدا به نظام اسلامی عزت و آبرو بخشید، گفت: این دیدارها برای خودمان حرف دارد و درس آموز است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا دارای مقام شفاعت و مایه‌  افتخار هستند و خون شهدا  اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کرده، بر لزوم تداوم راه آن والامقامان  تاکید کرد و افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا دل‌ها را نورانی و عزم و اراده برای خدمت به نظام اسلامی را مضاعف می کند.

 

شهید مشهد قلی خلاصه از شهدای والامقام  8 سال دفاع مقدس و متولد 12 فرئردین 1346 است که در تاریخ 30 تیرماه 1365 در منطقه مهران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

 


محله کوی امام هادی بجنورد(علیه السلام)از محلات حاشیه شهر بجنورد است  که 8 شهید گلگون کفن به انقلاب اسلامی تقدیم کرده  که به زودی یادواره این شهدا همزمان با ایام عزاداری دهه فاطمیه  برگزار می شود.

پایان/