گردهمایی فعالان قرآنی و تربیتی جنوب کرمان برگزار می شود
گردهمایی فعالان قرآنی و تربیتی جنوب کرمان برگزار می شود

گردهمایی فعالان قرآنی و تربیتی جنوب کرمان برگزار می شود

هدی عرب گفت: گردهمایی فعالان قرآنی و تربیتی جنوب کرمان ویژه بانوان است که ظهر امروز با حضور خانم ادیب از مدرسین مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در این کتابخانه برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1230598 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

«هدی عرب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جنوب کرمان، گفت: گردهمایی فعالان قرآنی و تربیتی جنوب کرمان برگزار می شود.

 

مسئول کتابخانه تخصصی زن و خانواده جنوب کرمان در این باره، افزود: این گردهمایی ویژه بانوان است که ظهر امروز با حضور خانم ادیب از مدرسین مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران در این کتابخانه برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: رویکرد کتابخانه تخصصی زن و خانواده در برگزاری گردهمایی فعالان قرآنی و تربیتی جنوب کرمان، تقویت مربیان و مبلغان، معرفی منابع قوی و موثر تدبری و تفکر محور برای پیمودن راه آرمان‌های حضرت زهرا (س) است.

 

عرب با بیان این مطلب که این کتابخانه از جمله کتابخانه های مخزن دار کانون های مساجد جنوب کرمان است، یادآور شد: کتابخانه تخصصی زن و خانواده مجهز به ۶ قفسه با قریب ۴۰۰ جلد کتاب است.

 

مسئول کتابخانه تخصصی زن و خانواده جنوب کرمان ادامه داد: این کتابخانه سال گذشته با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در مسجد سید الشهدای شهرک شهید بهشتی جیرفت راه اندازی شد.

 

وی ابراز کرد: همان طور که از نام کتابخانه پیدا است کتاب های موجود در آن برای دختران نوجوان، جوان و بانوان در نظر گرفته شده است.

 

عرب اظهار کرد: علاقمندان با مراجعه به کتابخانه تخصصی زن و خانواده می توانند با پرداخت حق عضویت کتاب امانت بگیرند.

 

مسئول کتابخانه تخصصی زن و خانواده جنوب کرمان اضافه کرد: حق عضویت ۶ ماهه ۱۱۰ هزار تومان است که پس از پایان این مدت اعضا باید نسبت به تمدید عضویت خود اقدام کنند.

 

وی عنوان کرد: حداقل مدت زمان امانت کتاب یک هفته است که البته در صورت درخواست عضو، این مدت زمان تا حداکثر ۲ هفته قابل تمدید است.

 

عرب در خاتمه تاکید کرد: یکی از رویکردهای فعالیت کتابخانه تخصصی زن و خانواده این است که برنامه مطالعاتی برای بانوان داشته باشد.

پایان پیام/ 586