کانون های مساجد جنوب کرمان از فرصت باقی مانده برای حضور فعال در فهما بهره ببرند
کانون های مساجد جنوب کرمان از فرصت باقی مانده برای حضور فعال در فهما بهره ببرند

کانون های مساجد جنوب کرمان از فرصت باقی مانده برای حضور فعال در فهما بهره ببرند

مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که چهارمین رویداد ملی فهما ۲۴ آذرماه سال جاری به پایان می رسد بنابراین می طلبد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان از فرصت باقی مانده برای حضور فعال در این رویداد ملی، نهایت بهره را ببرند.
شناسه خبر : 1230580 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۵:۵۳

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جنوب کرمان، رویداد ملی فهما را رقابتی سالم بین کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و گفت: هم اکنون چهارمین رویداد ملی فهما در بستر زیست بوم بچه های مسجد در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: امسال نیز همچون سال گذشته این رویداد ملی در ۳ شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق رواق کتاب، نمایش، همدلی، رسانه، قلم، فیلم، ترنج، دانش، سرود، کارآفرینی و فناوری تعریف شده است.

 

وی افزود: کانون های مساجد باید فعالیت ها و برنامه های خود را منطبق با این رواق ها اجرا کرده و سپس گزارش عملکرد خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

خوبی زاده ابراز کرد: یکی از برنامه های ویژه چهارمین رویداد ملی فهما، تشکیل هیئت دانش آموزی تحت عنوان هیئت شهیده گمنام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: این برنامه از سری برنامه ها و فعالیت های رواق دانش است.

 

وی با یادآوری این مطلب که رواق دانش یکی از رواق های شبستان فرهنگ است، اظهار کرد: در بخش فعالیت های خودجوش کانون های مساجد می توانند فعالیت های مربوط به مهدکودک مسجد و اجرای طرح مدارس مکمل را بارگذاری کنند.

 

خوبی زاده اضافه کرد: همچنین در بخش ویژه، محصولات فرهنگی و هنری کانون ها را ثبت کرده و علاوه بر این نیز امکان ثبت طرح و ایده های نو و خلاقانه کانون ها فراهم شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: مدیران کانون های مساجد جنوب کرمان با مراجعه به رواق دانش نسبت به ثبت برنامه های اوقات فراغت خود اقدام کنند.

 

وی با بیان این مطلب که در رویداد ملی فهما، فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان ارزیابی می شود، عنوان کرد: رویداد ملی فهما فرصتی برای تبادل تجربیات همراه با رقابتی سالم و شفاف است.

 

خوبی زاده در خاتمه یادآور شد: از آنجایی که چهارمین رویداد ملی فهما ۲۴ آذرماه سال جاری به پایان می رسد بنابراین می طلبد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان از  فرصت باقی مانده برای حضوری فعال در این رویداد ملی، نهایت بهره را ببرند.

پایان پیام/ 586