رویداد ملی فهما بستری برای ارزیابی فعالیت‌های کانون‌ها است
رویداد ملی فهما بستری برای ارزیابی فعالیت‌های کانون‌ها است

رویداد ملی فهما بستری برای ارزیابی فعالیت‌های کانون‌ها است

حجت الاسلام کلات پور،گفت: رویداد ملی فهما بستری برای ارزیابی فعالیت‌های کانون‌مساجد در یک رقابت سالم است.
شناسه خبر : 1230408 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

حجت‌الاسلام «افشین کلات‌پور»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد ملی فهما ویژه فعالان مسجدی کرمانشاه ،گفت:رویداد ملی فهما رویدادی رقابتی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که با هدف شناسایی و ساماندهی به کارگیری ارتقا و انگیزه بخشی استعدادهای فرهنگی هنری در سطح کشور طراحی و اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه،افزود: مسجد محوری از مهمترین رویکردهای این دوره از رویداد ملی فهما در سطح کشور است.

 

وی خاطر نشان کرد:چهارمین رویداد فهما در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق کتاب، نمایش، همدلی، رسانه، قلم، فیلم، ترنج، دانش، سرود، کارآفرینی و فناوری تعریف شده است و تمام مدیران مسئول کانون‌های مساجد استان باید با ثبت رویداد‌های فرهنگی مشارکتی فعال در این رقابت‌ها داشته باشند.

 

حجت الاسلام کلات پور، تصریح کرد: شاخص‌های مهارتی (آموزشی)، میدانی، رقابتی (جشنواره‌ای)، شبکه‌ای تعاملی و خودجوش هویتی و ساماندهی فعالیت‌های کانون‌های مساجد از جمله بخش‌های انتخاب  و معیار برترین‌ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه،اظهار کرد: توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری به ویژه عمل به بند‌های گام دوم انقلاب در خصوص نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین محور‌های این دوره رویداد ملی (فهما) است.

 

وی در پایان گفت:چهارمین رویداد فهما از ۲۱ خردادماه همزمان با میلاد امام رضا (ع) آغازشده و کانون‌های برتر در دهه فجر انقلاب اسلامی معرفی خواهند شد.

پایان پیام/ 712