توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر به مناسبت روز دانش آموز توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون
توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر به مناسبت روز دانش آموز توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر به مناسبت روز دانش آموز توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

در راستای طرح مواسات و همدلی پیوند مسجد و مدرسه کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون همزمان با هفته بسیج دانش ‌آموزی با تهیه و توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر در حمایت از تحصیل دانش آموزان محروم سهیم شدند.
شناسه خبر : 1230341 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

محمدجعفر شفیعی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس گفت: در راستای طرح مواسات و همدلی پیوند مسجد و مدرسه و همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و گرامی داشت ۱۳ آبان ماه و در راستای ضرورت فراهم کردن زمینه برای تحصیل یکسان دانش آموزان، رزمایش «کمک مومنانه» به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: در این راستا کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون نیز همچون سال های گذشته به منظور کمک به هم نوعان خود، تعداد ۵۰ بسته لوازم التحریر را تهیه و به دست دانش آموزان کم بضاعت رساندند.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد ۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و میان دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد، خاطر نشان کرد: این بسته ها شامل اقلامی همچون دفتر مشق، جامدادی، ماژیک، پاک کن، خط کش، جعبه مدادرنگ، خودکار، مداد و مدادتراش بوده است.

شفیعی با بیان اینکه هزینه این بسته ها با مشارکت اهالی مسجد، خیران و نیکوکاران جمع آوری شده است، تصریح کرد: نهضت کمک های مومنانه که به برکت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری برای کاهش آسیب های بیماری کرونا و کمک به نیازمندان راه اندازی شد، برکات زیادی برای مردم داشت و آسیب های زیادی را کاهش داد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه طرح کمک مومنانه، نرم افزاری تحول آفرین است و مردم‌ با روحیه جهادی در این طرح خوش درخشیدند، یادآور شد: پیشتازی مردم در بکارگیری نرم‌افزارهای تحول آفرین همچون کمک مومنانه به برکت فرهنگ دینی و انقلابی محقق شده است و در گام دوم انقلاب نیز باید این فرهنگ توسعه و ترویج پیدا کند.

وی در پایان گفت: راه اندازی پویش همدلی با رویکرد تهیه بسته های لوازم التحریر یکی از اقدامات ذیل نهضت کمک مومنانه است و خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام ‌شده که در راستای رفع مشکلات دانش آموزان با قوت ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/ 130