بازرسان جدید خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان انتخاب شدند
بازرسان جدید خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان انتخاب شدند

بازرسان جدید خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان انتخاب شدند

بهرام مسلمی مهنی گفت: با برگزاری انتخابات، بازرسان جدید خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان انتخاب شدند.
شناسه خبر : 1230251 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۵۳

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان، گفت: بازرسان جدید خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان انتخاب شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این باره، افزود: روز گذشته انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب گبه صورت الکترونیکی همزمان با سایر استان های کشور برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان با دستور جلسه گزارش هیئت مدیره و بازرسان، تصویب تراز نامه و سایر گزارش های مالی هیئت مدیره و بازرسان، انتخاب بازرسان برای مدت یک سال و نیز مواردی که طبق اساسنامه در وظایف و اختیارات مجمع عمومی است، به صورت الکترونیکی برگزار شد.

 

مسلمی مهنی اظهار کرد: در انتخابات بازرسان خانه مطبوعات جنوب کرمان بیش از ۶۰ در صد مشارکت داشتند که از 193 عضو اصلی بیش از ۱۱۰  نفر در رای گیری شرکت کردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با بیان این مطلب که در این انتخابات ۲ نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر علی البدل انتخاب شدند، عنوان کرد: در این انتخابات مهدی میجانی با ۹۰ رای و معین سعیدی با ۷۵ رای به عنوان بازرسان اصلی و رامین پور کریمی با ۲۷ رای به عنوان عضو علی البدل خانه مطبوعات جنوب کرمان انتخاب شدند.

پایان پیام/ 586