جشنواره موسیقی هلیل تا جاز در منوجان برگزار می شود
جشنواره موسیقی هلیل تا جاز در منوجان برگزار می شود

جشنواره موسیقی هلیل تا جاز در منوجان برگزار می شود

بهرام مسلمی مهنی گفت: توسعه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری در شهرستان منوجان، از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است و به همین منظور جشنواره موسیقی از هلیل تا جاز در این منطقه برگزار می شود.
شناسه خبر : 1230261 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۰

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به سفر اخیر به شهرستان منوجان و دیدار با کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان، گفت: توسعه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری در شهرستان منوجان، از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: به همین منظور جشنواره موسیقی از هلیل تا جاز در این منطقه برگزار می شود.

 

وی با بیان این مطلب که هفته هنر در منوجان برگزار می شود، عنوان کرد: در هفته هنر ویژه برنامه های فرهنگی متنوع اجرا می شوند.

 

مسلمی مهنی با اشاره به اعتبار ۳۰۰ میلیونی در نظر گرفته شده برای شهرستان منوجان، عنوان کرد: ویژه برنامه های هفته هنر در قالب نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع آسیب های اجتماعی، حاج قاسم، دفاع مقدس و... برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: علاوه بر این از طریق هم افزایی و همگرایی برنامه های مشترکی با همراهی حوزه علمیه و ستاد تبلیغات اسلامی این شهرستان اجرا می شود.

 

وی با تاکید بر این که هنرمندان شهرستان به دنبال صدور موسسه فرهنگی باشند، ابراز کرد: کلیه فعالیت های فرهنگی از طریق موسسات انجام می شود بنابراین می طلبد اهالی فرهنگ این منطقه نسبت به دریافت مجوز موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی اقدام کنند.

 

مسلمی مهنی در خاتمه عنوان کرد: میز خدمت و دیدار با هنرمندان هفت شهرستان هر هفته در یک شهرستان با حضور ما و همکاران برگزار می شود.

پایان پیام/ 586