مسابقه کتابخوانی شهدا بهترین الگوی منتظران برگزار می‌شود
مسابقه کتابخوانی شهدا بهترین الگوی منتظران برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی شهدا بهترین الگوی منتظران برگزار می‌شود

رضا صدیقی مهنی گفت: یکی از برنامه های تدارک دیده شده برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان است که به صورت مجازی و با محوریت کتاب شهدا بهترین الگوی منتظران برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1230171 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۳۳

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی به کمک بچه مسجدی های کانون در حال برنامه ریزی برای اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت این هفته هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: یکی از برنامه های تدارک دیده شده برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان است.

 

وی بیان کرد: این مسابقه به صورت مجازی و با محوریت کتاب شهدا بهترین الگوی منتظران برگزار می‌شود.

 

صدیقی مهنی ابراز کرد: هدف از اجرای این مسابقه در کنار انس بچه های مسجد با کتاب، آشنایی بیشتر آنها با سبک زندگی و سیره شهدا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: همچنین در هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخوان های برتر کانون با اهدای جوایز تجلیل می شود.

 

وی اظهار کرد: مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان یکی دیگر از برنامه های گرامیداشت این هفته است.

 

صدیقی مهنی عنوان کرد: مسابقه نقاشی نیز با موضوع کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت یادآور شد: کتابخانه این کانون فرهنگی هنری از جمله کتابخانه های باز است که در دل مسجد جای گرفته است.

 

وی در خاتمه گفت: این کتابخانه قریب یکهزار جلد کتاب با عناوین و موضوعات مختلف دارد که با توجه به جمعیت روستا و میزان استقبال، متاسفانه جوابگوی نیاز مردم نیست بنابراین درخواست داریم تا در این خصوص چاره اندیشی شود.

پایان پیام/ 586