کانون های مساجد پیشتاز در توسعه فرهنگ دینی افراد جامعه
کانون های مساجد پیشتاز در توسعه فرهنگ دینی افراد جامعه

کانون های مساجد پیشتاز در توسعه فرهنگ دینی افراد جامعه

کاظمی مازندرانی گفت: کانون های مساجد همواره پیشتاز در توسعه فرهنگ دینی و معرفتی افراد جامعه هستند و اکنون هم با تمام توان برای مقابله با ناهنجاری ها پای کارند، تا جامعه از ناهنجاری و تلاطم رها شود.
شناسه خبر : 1230071 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

سید یحیی کاظمی مازندرانی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مازندران اظهار کرد: توجه به مسائل فرهنگی ریشه در کاهش آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های مختلف دارد و باید با نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه برای کاهش آسیبها تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: امروز وجود برخی مشکلات اقتصادی و فشار بر مردم موجب شده است که با موجی از هنجارشکنی ها و ناملایمات در جامعه روبرو باشیم که با ریشه یابی در این حوزه متوجه می شویم که باز هم در بحث فرهنگی کم کاری شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: ارتقای فرهنگ دینی و معنوی جامعه گامی مهم برای رشد و بالندگی و کاهش آسیب هاست که اگر برای فرهنگ نسل جدید کاری انجام نشود؛ قطعا شاهد عواقب بد و بدتری خواهیم بود.

 

کاظمی مازندرانی گفت: کانون های مساجد همواره پیشتاز در توسعه فرهنگ دینی و معرفتی در جامعه بوده و هستند و اکنون هم با تمام توان برای مقابله با ناهنجاری ها پای کار هستند و با استفاده از توان کارشناسان حوزه فرهنگی و دینی برای آسیب شناسی در حوزه جوانان و نوجوانان با حضور خودشان در تلاش هستیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: افزایش مشارکت دانش آموزان در برنامه های فرهنگی و استفاده از توان و پتانسیل این نسل برای امور فرهنگی مساله مهمی است که نباید از آن غفلت کنیم که غفلت ما موجب می شود تا دشمن وارد کار شده و نسل جدید را در بخش دیگری وارد میدان کند.

 

وی خاطرنشان شد: همه ما باید در شرایط فعلی نسبت به نسل جدید دغدغه داشته و احساس وظیفه و مسئولیت کنیم و جانانه برای رهایی جوانان از مشکلات و آسیب های اجتماعی نقش آفرینی کنیم تا جامعه از ناهنجاری و تلاطم رها و جدا شود.

پایان پیام/ 175