تحقق آموزش تخصصی و محصول‌محور در بستر تفاهم‌نامه حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری
تحقق آموزش تخصصي و محصول‌محور در بستر تفاهم‌نامه حوزه هنري و ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد چهارمحال و بختياري

تحقق آموزش تخصصی و محصول‌محور در بستر تفاهم‌نامه حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری

با امضاي تفاهم نامه همکاري بين ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و حوزه هنري انقلاب اسلامي استان چهار محال و بختياري، زمينه برگزاري آموزش‌هاي تخصصي و محصول محور گسترش مي يابد.
شناسه خبر : 42022 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری: نشست امضای تفاهم‌نامه مشترک با حضور «احسان قائدی»، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی «محمدرضا مظاهری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد چهار محال و بختیاری در محل ستاد این ستان برگزار شد و نسبت به گسترش و تقویت رویکرد آموزش تخصصی هنر در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای این نشست گفت: نگاه ما در حوزه فعالیت های هنری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از جمله سرود، نمایش، فیلم، داستان نویسی و... باید نگاه محصول محور و تولیدی باشد تا کانون های فرهنگی هنری مساجد بتوانند به خودکفایی رسیده و تولید اثر داشته باشند.

وی ادامه داد: در راستای تحقق نگاه محصول محور و تولیدی در کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب امضای تفاهم نامه همکاری مشترک از ظرفیت بالای حوزه هنری به ویژه در برگزاری نشست‌ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی با بهره گیری از اساتید بنام و مجرب و همچنین امکانات و سرفصل های تخصصی این مجموعه استفاده خواهد شد.

 

در ادامه احسان قائدی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تقدیر و بیان ظرفیت های مهم و اثرگذار در کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه شاهد رشد و ارتقای هنر در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد خواهیم بود و در برنامه‌های مشترک امیدواریم بتوانیم از ظرفیت بچه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و معرفی نخبگان این عرصه به جامعه هنری استان و کشور استفاده کنیم.                                                                                       
                                                                                                        

گفتنی است درپایان این نشست، تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه همکاری های دوجانبه بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با حوزه هنری انقلاب اسلامی به امضای طرفین رسیده و مبادله شد.