حمله و ضرب و شتم شدید اغتشاشگران به مدیر کانون صاحب‌الزمان (عج) نظرآباد/حال عمومی حجت‌الاسلام اسماعیلی مساعد نیست
حمله و ضرب و شتم شديد اغتشاشگران به مدير کانون صاحب‌الزمان (عج) نظرآباد/حال عمومي حجت‌الاسلام اسماعيلي مساعد نيست

حمله و ضرب و شتم شدید اغتشاشگران به مدیر کانون صاحب‌الزمان (عج) نظرآباد/حال عمومی حجت‌الاسلام اسماعیلی مساعد نیست

حجت‌الاسلام اسماعيلي، امام جماعت و مدير کانون فرهنگي هنري صاحب‌الزمان (عج) نظرآباد، عصر امروز از سوي اغتشاشگران، مظلومانه هدف حمله و ضرب و شتم شديد قرار گرفت؛ حال عمومي وي مساعد نيست.
شناسه خبر : 41950 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، امروز زمان برای اهل مسجد استان البرز، تلخ گذشت؛ چراکه اغتشاشگران در مسیر «بهشت سکینه» واقع در کمال‌شهر کرج که به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از کشته‌شدگان در وقایع اخیر، اقدام به بستن راه کرده بودند، با مشاهده اتومبیلی که راننده‌ای روحانی و معمم داشت به او حمله‌ور شدند.


بر پایه این گزارش: ضاربان در واقع حجت‌الاسلام «یاسر اسماعیلی» امام جماعت مسجد و مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان (عج) نظرآباد را مظلومانه هدف حمله و ضرب و شتم قرار داده و پس از پاره کردن و آتش زدن عبایش، وی را در گوشه خیابان رها کردند و این در حالی است که این روحانی که در حال برگشت از شهرستان کرج بود؛ قصد داشت امروز بسته‌های کمک معیشتی را میان خانواده‌های نیازمند توزیع کند.

 

خبرها حاکی از آن است که حجت‌الاسلام اسماعیلی در اثر ضربات پیاپی و سنگین به حالت بیهوشی و کما به بیمارستان اعزام شد؛ وی هم اکنون به اتاق عمل منتقل شده است.