منویات مقام معظم رهبری در عرصه نظم نوین و جهاد تبیین را نصب‌العین قرار دهیم
منويات مقام معظم رهبري در عرصه نظم نوين و جهاد تبيين را نصب‌العين قرار دهيم

منویات مقام معظم رهبری در عرصه نظم نوین و جهاد تبیین را نصب‌العین قرار دهیم

«مهدي راست روش» به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني؛ گفت: امروز بايد بيش از هميشه نگاه مقام معظم رهبري در مورد جهاد تبيين و نظم نوين نصب العين قرار دهيم.
شناسه خبر : 41948 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از استان البرز: «مهدی راست روش» ریئس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز در خصوص اهمیت و جایگاه رهبری و نقش بصیرت افزایی در خصوص مسائل روز و آینده نگری به خصوص نظم نوین و جهاد تبیین را تشریح کرد.


مهدی راست روش در خصوص اهمیت و جایگاه جهاد تبیین و مطالبه گری و بیان مسائل مهم و اساسی و نگاه به افق داشتن ادامه داد: بسیاری از آسیب هایی که جوامع مختلف بشری را درگیر و دچار مشکلات می کند، در این بیننداشتن راهنما، ریش سفید و یک فرد عاقل، بالغ، آینده نگر، حکیم و فرزانه ای که بدون هیچ چشم داشتی برای تحقق آرمان ها در تلاش باشد را مد نظر قرار نمیدهند.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز در ادامه افزود: مخاطبین ما بیشتردر فضای مجازی هستند و بسیاردیده اید که چه هجمه هایی را اعمال  می کنند مانند به شهادت رساندن شهید قاسم سلیمانی که حتی اجازه قرار دادن عکس سردار قلب ها را مسدود میکردند.


این مقام ارشد فرهنگی استان در خصوص اهمیت فضای رها شده مجازی و رسانه های معاند انقلاب و نظام اسلامی گفت: متاسفانه دشمن نیز با سرمایه گذاری، تشکیل اتاق های فکر و محتوا سازی، جمع آوری افراد و صاحب نظران در حوزه های مختلفی هم چ.ن ایجاد اغتشاشات، روش های ایجاد ناامنی و بسیار از مسائل دیگرمتحد شده اند ایران اسلامی و ایران قوی را به زانو دربیاورند که این اتفاق به حوه قوه الهی و نظر خاص صاحب کشور حضرت صاحب الزمان عج الله تعالی فرج الشریف رخ نخواهد داد.


راست روش، در ادامه به تحلیل بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی که به مناسبت روز مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مطرح کرده بودند پرداخت و افزود: امروز باید به منظور بصیرت‌افزایی برای نسل جوان، برنامه ها و فعالیت های متنوعی را تدارک ببینیم.