پیوند دانش آموزان گریوانی به مسجد، در آستانه روز دانش آموز/ تقدیر از نوجوانان برگزیده پویش نامه ای به مسجد
پيوند دانش آموزان گريواني به مسجد، در آستانه روز دانش آموز/ تقدير از نوجوانان برگزيده پويش نامه اي به مسجد
به همت کانون "مهدی یاوران"؛

پیوند دانش آموزان گریوانی به مسجد، در آستانه روز دانش آموز/ تقدیر از نوجوانان برگزیده پویش نامه ای به مسجد

همزمان با فرا رسيدن ميلاد ابامهدي، حضرت امام حسن عسکري(ع) جشن دانش آموزي به همت اهالي مسجد در روستاي گريوان برگزار شد.
شناسه خبر : 41925 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم نکوداشت 13 آبان، روز دانش آموز، همزمان با فرا رسيدن ميلاد ابامهدي، حضرت امام حسن عسکري(علیه السلام) به همت اهالي مسجد و کانون فرهنگي هنري "مهدي ياوران" مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) در حسینیه بزرگ روستاي گريوان برگزار شد.

 

حجت الاسلام  «حبیب الله پاکدامن»، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي نيز با حضور در این مراسم، همراه دانش آموزان پر تلاش روستای گریوان شد و در سخنان کوتاهی فرا رسیدن میلاد امام حسن عسکری (ع)  و نیز روز دانش آموز را به نوجوانان و اولیاء حاضر تبریک گفت.

وی همچنین با عنوان این نکته که ما پیش از این در جنگ سخت با دشمنان پیروز شدیم و افتخارآفرین، از دانش آموزان حاضر خواست تا مراقب توطئه های جنگ نرم  دشمن باشند و در مقابلش بایستند و به دشمن اجازه نفوذ ندهند.

وی شناخت و انس با شهدا  و مطالعه خاطرات شهیدان  را به نوجوانان توصیه کرد.

اجرای تاتر دانش آموزی و اجرای سرود توسط نوجوانان هنرمندان مسجدی، مراسم را رونق بخشید و برپایی نمایشگاه به مناسبت روز دانش آموز جلوه زیباتری به مراسم داد.

 

این مراسم با معرفی و تقدیر از دانش آموزان مسجدی و هنرمند روستای گریوان  که برگزيده پويش "نامه اي به مسجد" شدند، پایان یافت.

 

پایان/