هیات شهدای گمنام کانون‌های مساجد در مزار شهدای گمنام زنجان برگزار می‌شود
هيات شهداي گمنام کانون‌هاي مساجد در مزار شهداي گمنام زنجان برگزار مي‌شود
مدیر ستاد کانون های مساجد زنجان خبر داد :

هیات شهدای گمنام کانون‌های مساجد در مزار شهدای گمنام زنجان برگزار می‌شود

اسلامي از برگزاري مراسم «هيات شهداي گمنام کانون هاي مساجد استان زنجان» با محوريت شهدا و با حضور اعضاي کانون هاي مساجد در مزار شهداي گمنام خبر داد.
شناسه خبر : 41831 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

«محسن اسلامی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، هیات شهدای گمنام یک برنامه سراسری است که از سوی ستاد کانون های مساجد کشور ابلاغ شده است؛ این برنامه با بهره گیری از ظرفیت جوانان و نوجوانان کانون های فرهنگی و هنری مساجد و با محوریت یاد شهدا به سمت تحقق هیات طراز انقلاب اسلامی پیش می رود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه این ویژه برنامه از هفته دفاع مقدس در استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: به همین منظور روزهای پنج شنبه اعضای کانون های مساجد در مزار شهدای گمنام زنجان حاضر و با اجرای برنامه های مختلف سخنرانی، مداحی و تبیین احکام دینی، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت می کنند.

 

وی به اجرای برنامه هیات شهدای گمنام با حضور اعضای کانون فرهنگی و هنری الهادی مسجد الهادی زنجان در شب شهادت عبدالعظیم حسنی در مزارشهدای گمنام زنجان اشاره کرد و گفت: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مرثیه سرایی و اقامه نماز جماعت همراه بود.

 

به گفته اسلامی، مراسم هیات شهدای گمنام کانون های مساجد در تمام شهرستان های تابعه استان اجرا می شود و اولویت مکان برگزاری مراسم مزار شهدای گمنام، مساجد و یا دفتر ائمه جمعه شهرستان ها به عنوان قرارگاه فرهنگی خواهد بود.