بیانیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در محکومیت حادثه تروریستی شیراز
بيانيه ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در محکوميت حادثه تروريستي شيراز

بیانیه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، در محکوميت حادثه تروريستي شيراز و شهادت و مجروح شدن جمعي از هموطنان در حرم مطهر حضرت احمد بن موسي (ع)، بيانيه‌اي صادر کرد.
شناسه خبر : 41799 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در پی حادثه تروریستی روز چهارشنبه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) و شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

حادثه تلخ و تاسف بار تروریستیِ روز چهارشنبه که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی ازهموطنان شریف و مومن کشورمان در مضجع منور حضرت احمد بن موسی(علیه السلام) شد، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی مردم خداجوی ایران و همه مردمان آزاده جهان گردید. شکی نیست که دشمنان قسم خورده این آب و خاک به رهبری جهان استکبار و پیاده نظام آنان یعنی سلفی‌هایی که از نسلِ شجره خبیثِ فکری همان خوارج گمراهِ دوران امیرالمومنین امام علی(علیه السلام) هستند، چهره پلید خود را نمایان ساخته و دستشان به خون زائران مظلوم آن حرم شریف آغشته گشت.

این جنایت هولناک ضمن اثبات اتحاد و هماهنگی شوم میان گروههای تروریستی-تکفیری مزدور با شبکه‌های معاند و برانداز که توسط دولت‌های مرتجع منطقه و غربی‌ها اداره می‌شود، بار دیگرحقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید. تردیدی نیست که خون پاک شهدای عزیز و گرانقدر این حادثه تروریستی، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و مردم فهیم ایران را متحدتر از همیشه در کنار هم قرار خواهد داد.

ما خانواده بزرگ کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ و دلخراش و عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم شهدای این واقعه، صبر جمیل بازماندگان، علو درجات شهدای گلگون کفن این جنایت ددمنشانه و شفای عاجل همه مجروحین را از بارگاه ایزد منان خواستاریم. از همه مردم مومن، خداجو، شهید پرور و ولایت مدار دعوت می کنیم با خلق حماسه‌ای دیگر در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای سرافراز میهن اسلامی حضور یافته و با آرمان های همه شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، امام شهیدان و همچنین منویات ارزشمند مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند؛ شهیدانی که تا ابد نام و یاد پرافتخارشان، در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران باعزت، عظمت ابدی و سرمدی خواهد ماند.

از درگاه خداوند بزرگ می‌خواهیم روح بلند این شهدا را با اولیاء‌الله و همه خوبان و پاکان عالم خاصه حضرت احمد بن موسی(علیه السلام)محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله.