نشست تحلیلی اتفاقات اخیر کشور ویژه نوجوانان کانون «الزهرا (س)» جهرم
نشست تحلیلی اتفاقات اخیر کشور ویژه نوجوانان کانون «الزهرا (س)» جهرم

نشست تحلیلی اتفاقات اخیر کشور ویژه نوجوانان کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری نشست تحلیلی اتفاقات اخیر کشور و پرسش و پاسخ ویژه نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1226735 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۰

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آگاهی بچه های مسجد از مسائل کشور به منظور بصیرت افزایی و شناخت آنان از پشت پرده رویدادها نیاز اساسی است که باید نسبت به آن اهتمام جدی شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: اتفاقات اخیر کشور که در پی آن نا آرامی و اغتشاشات به دنبال داشت نیز مسئله ای است که ضرورت تبیین و بررسی آن برای افراد جامعه به ویژه نسل جوان لازم و ضروری است.

 

وی بیان کرد: از این سو، کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم، قصد دارد به منظور آگاهی بچه های مسجد از جریانات اخیر و پشت پرده آشوب های خیابانی نشستی را تدارک دیده و به تبیین مسائل پیرامون آن در راستای بصیرت افزایی اهالی مسجد اقدام کند.

 

حضوری عنوان کرد: این برنامه در راستای برگزاری برنامه هفتگی هیات دانش آموزی این کانون فرهنگی هنری برگزار و حجت الاسلام «ظهرابی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان جهرم به بیان وقایع و تحلیل اغتشاشات اخیر به نوجوانان مسجدی می پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین در ادامه این نشست نیز به سوالات بچه های مسجد پیرامون جریانات اخیر کشور پاسخ داده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» اظهار کرد: این مراسم همراه با نوای مرثیه خوانی حجت الاسلام «قناعتیان» ذاکر اهل بیت (ع) روز پنجشنبه پنجم آبان ماه از ساعت 19 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

پایان پیام/ 691