کانون های مساجد پایگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند
کانون های مساجد پایگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند

کانون های مساجد پایگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند

تمری گفت: کانون های مساجد پایگاه مهم اشاعه فرهنگ و هنر ارزشی در جامعه هستند و باید از این ظرفیت عظیم به خوبی بهره گرفت.
شناسه خبر : 1226513 تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۲۱

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به راهکارهای جذب جوانان به کانون های مساجد، گفت: کانون های فرهنگی یک فرصت برای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و باید از ظرفیت کانون ها به درستی استفاده کرد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان توانمند نهادهای فرهنگی در سطح محلات و روستاها هستند که باید با برنامه ریزی منسجم و خلاقانه زمینه پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراهم کنیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: کانون ها می توانند زمینه جذب جوانان را فراهم کنند و فضایی با نشاط برای نوجوانان و جوانان فراهم کنند تا از آسیب های اجتماعی دور باشند.

 

تمری تصریح کرد: باید زمینه انسجام بین کانون ، امام جماعت و پایگاه مسجد به همراه هیات امناء فراهم تا با همدلی و دلسوزی شاهد تاثیرگذاری فعالیت کانون ها باشیم.

 

سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: کانون ها دو ویژگی اساسی دارند، هم جوان گرایی در آن ها اولویت دارد که محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری است و هم مردمی هستند و می توانند نقش موثری در جهاد تببین داشته باشند.  

 

 

پایان پیام/ 712