کانون‌های مساجد با معرفی دستاوردهای علمی و فرهنگی به نسل جوان نقش مهمی در جذب آنان به مساجد دارند
کانون‌هاي مساجد با معرفي دستاوردهاي علمي و فرهنگي به نسل جوان نقش مهمي در جذب آنان به مساجد دارند
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه؛

کانون‌های مساجد با معرفی دستاوردهای علمی و فرهنگی به نسل جوان نقش مهمی در جذب آنان به مساجد دارند

حجت‌الاسلام و المسلمين خاموشي، با اشاره به اهميت فعاليت‌هاي فرهنگي در جامعه گفت: کانون‌هاي مساجد با معرفي دستاوردهاي علمي و فرهنگي به نسل جوان نقش مهمي در جذب به مساجد دارند.
شناسه خبر : 41542 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، دومین روز از نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور یکشنبه 24 مهرماه در مجتمع آدینه برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی خاموشی»، در این نشست طی سخنانی بیان کرد: کانون‌های مساجد انتخاب خوبی برای فعالیت‌های مختلف در عرصه مسجد هستند، یک زمانی تئاتر بچه های مسجد متشکل از  تئاترهای دینی و انقلابی برگزار می‌شد که تاثیر بسزایی گذاشت، ما امروز از مسیر مسجد و کانون‌ها می‌توانیم هنرمندان خوبی را در عرصه تئاتر تربیت کنیم. 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: اکنون حوزه فناوری مطرح است، باید از این عرصه استفاده کنیم و کانون‌های مساجد می‌توانند در این عرصه فعالیت‌های خوبی داشته باشند. 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: از سوی دیگر در عرصه مدیریت انگیزه، یکی از مهمترین کارهای ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌تواند اردو باشد، در فعالیت‌های اردویی بسیاری از مباحث را می‌توان برای نوجوانان و جوانان مطرح کرد. 

وی تصریح کرد: مسجد باید کانون پرسش و پاسخ باشد، وظیفه ما این است که بچه های مسجد را با طراحی و برنامه ریزی دقیق به سمت و سوی مسجد و کانون‌ها جذب کنیم. 

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی ادامه داد: کانون‌های مساجد می توانند دستاوردهای علمی و انقلابی را به نسل جوان در قالب فعالیت‌های اردویی معرفی کنند، نسل جوان که این دستاوردها را ببیند احساس غرور می‌کند.