رویکرد ما ارتباط مستقیم با بچه‌های مسجد برای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است
رويکرد ما ارتباط مستقيم با بچه‌هاي مسجد براي تربيت نيروي تراز انقلاب اسلامي است
معاون پشتیانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

رویکرد ما ارتباط مستقیم با بچه‌های مسجد برای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است

اله ويردي زاده، در دومين روز از نشست هم انديشي دو روزه مديران ستادي و استاني ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور گفت: رويکرد ما ارتباط مستقيم با بچه‌هاي مسجد براي تربيت نيروي تراز انقلاب اسلامي است.
شناسه خبر : 41541 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، دومین روز از نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صبح روز یکشنبه 24 مهرماه در مجتمع آدینه برگزار شد. 

مهدی اله ویردی زاده، در بخش صبحگاهی روز دوم این هم اندیشی طی سخنانی گفت: ما به دنبال ارتباط مستقیم با بچه های مسجد خواهیم بود چراکه با فعالیت خود مدیران تراز انقلاب اسلامی برای آینده این کشور را تربیت میکنیم. 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افزود: در حلقه ارتباطی من نگاه بروکراسی که از قبل در ارتباطات اداری به معنای ستاد و سازمان بوده است در مورد بچه های مسجد معنایی ندارد.

وی ادامه داد: نباید فضایی که در ساختار فیزیکی و ستادی ما قرار گرفته است توفیق خدمت به بچه های مسجد را سلب کند، لذت کار ما زمانی است که محل تردد و رجوع اعضای کانون‌ها باشیم، همین که بچه های مسجد بتوانند به ما رجوع کنند الگویی است که در راستای تحقق آن گام بر میداریم.

اله ویردی زاده با بیان اینکه خدمتگزاران، مدیران و کارکنان کانون‌های مساجد به منظور تکریم بچه های مسجد و جلب رضایت آنها باید وقت شناس بوده و رعایت نظم داشته باشند، افزود: ارائه خدمات با رعایت عدالت، انصاف، و بدون تبعیض خواهد بود و  معاونت پشتیبانی و مالی بر این باور است که با هدف بهبود نیازها عمل کند تا با استقرار مدیریت دانش تمام کانون‌ها در استان‌ها بتوانند منطبق و همسو با استراتژی‌های ستاد حرکت کنند.