پویایی کانون های مساجد در گرو بهره مندی از ظرفیت های جوان فعال است
پویایی کانون های مساجد در گرو بهره مندی از ظرفیت های جوان فعال است

پویایی کانون های مساجد در گرو بهره مندی از ظرفیت های جوان فعال است

ذاکری گفت: پویایی کانون های مساجد به عنوان پایگاه دینی در گرو بهره مندی از ظرفیت های جوان فعال در این کانون هاست.
شناسه خبر : 1223614 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۸

مجتبی ذاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: حرکت در مسیر منویات رهبری و رفع دغدغه های رهبری در بخش های مختلف  یکی از وظایف مهم کانون مساجد است که با قوت وارد کار شده و امیدواریم با استفاده از توان نیروهای جوان موفق عمل شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه افزود: کانون های مساجد به عنوان پایگاه‌های مردمی با اتصال به مسجد، روح معنویت و ایمان را درکالبد فعالیت‌های خویش می دمد تا به سمت تعالی حرکت کرده و زمینه ساز تعالی برای به مسجدی ها و جامعه باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان گلوگاه تاکنون موفق به ثبت 24 کانون فرهنگی هنری شده است و تلاش داریم تا نقش فراگیر کانون ها برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری در نقاط مختلف مشهود باشد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی گلوگاه اضافه کرد: تعداد 9 کانون در نقاط شهری و 15 کانون در نقاط روستایی مشغول به فعالیت هستند که تلاش شده تا گروههای مختلف مردمی در این کانون ها حضور داشته باشند.

 

ذاکری گفت: رهنمودهای رهبری همواره چراغ راه ما در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی و جامعه است و در کانون مساجد هم باید با دغدغه مندی در این بخش

 

وی افزود: پویایی کانون های مساجد به عنوان پایگاه دینی در گرو بهره مندی از ظرفیت های جوان فعال در کانون هاست.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه یادآور شد: توسعه فعالیت های مسجدی با محوریت و هم افزایی کانون های فرهنگی هنری و همراهی پایگاه بسیج موجب رشد کمی و کیفی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواهد شد و باید در این راستا تلاش شود.

پایان پیام/ 175