عرصه‌های مختلف فرهنگ نیاز به آسیب‌شناسی دقیق دارد
عرصه‌هاي مختلف فرهنگ نياز به آسيب‌شناسي دقيق دارد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز؛

عرصه‌های مختلف فرهنگ نیاز به آسیب‌شناسی دقیق دارد

حجت‌الاسلام شکري در جريان برگزاري جلسه هم‌انديشي با مديران ارشد استان البرز گفت: عرصه‌هاي مختلف فرهنگ نياز به آسيب‌شناسي دقيق دارد.
شناسه خبر : 41434 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۶

به گزارش ستاد ارتباط رسانه‌ای (فهما) از استان البرز: مدیران ارشد دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای انقلابی و فرهنگی استان البرز به مناسبت 19 مهرماه (سالروز بیانات مقام رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد) با حضور در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با محور موضوعات فرهنگی استان با یکدیگر هم اندیشی کردند.

حجت الاسلام «کاظم شکری» در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره خطاب به مسئولان و دلسوزان کشور نسبت به مسایل فرهنگی هشدار داده اند؛ با توجه به این مساله باید آسیب‌شناسی جدی و دقیق در عرصه های مختلف فرهنگی صورت پذیرفته و برنامه ریزی شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز افزود: در 19 مهر سال 1391 بود که مقام معظم رهبری در جمع روحانیون وطلاب استان خراسان شمالی در مورد کانون های مساجد بیاناتی را عنوان کرده و نسبت به برنامه ریزی توام با مطالعه برای کودکان، نوجوانان و جوانان تاکید کردند؛ امروز نیز ما در این جلسه در راستای همفکری به منظور برنامه ریزی دقیق فرهنگی برای نسل جوان هستیم.


گفتنی است در ادامه این جلسه مدیران ارشد فرهنگی استان به بیان و طرح نظرات خود پرداخته و همچنین برنامه های پیشنهادی شان را در عرصه مسجد، فرهنگ و هنر ارایه کردند.