۱۹ مهر فرصت خوبی برای به منصه ظهور گذاشتن دستاوردها و توانمندی ها کانون های مساجد است
۱۹ مهر فرصت خوبی برای به منصه ظهور گذاشتن دستاوردها و توانمندی ها کانون های مساجد است

۱۹ مهر فرصت خوبی برای به منصه ظهور گذاشتن دستاوردها و توانمندی ها کانون های مساجد است

آیت الله علما با اشاره به تأکيدات رهبر انقلاب مبني بر توجه و حمايت از کانون‌های مساجد گفت: ۱۹ مهر فرصت خوبی برای به منصه ظهور گذاشتن دستاوردها، توانمندی ها و تولیدات کانون های مساجد و فرصتی برای هم افزایی، هم پوشانی و استفاده از ظرفیت های آنها است.
شناسه خبر : 1222600 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

آیت الله مصطفی علما، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به تأکيدات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر توجه و حمايت از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، گفت: همکاری، همراهی و همدلی ارکان های مختلف فعال در مسجد اعم از ائمه جماعات، بسیج، هیئت امنا و مدیر مسئول کانون مهمترین عامل در بالندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اینکه وجود کانون های فرهنگی و هنری بستری مناسب برای توسعه کارهای فرهنگی است افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد پایگاه مهم دفاع از ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی هستند  و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با برنامه‌های متنوع نقش مهمی در جذب جوانان به مساجد دارند.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد در راستای شکوفا کردن استعدادهای نسل امروز تلاش می‌کنند تا با شکوفایی و پرورش استعدادهای جوانان مسجدی در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای تربیت افراد متخصص و متعهد گام بردارد.

 

آیت الله علما تصریح کرد: آنچه برای تحقق مطالبه مهم مقام معظم رهبری ضروری می نماید این است امام جماعت باید پرچمدار این مهم باشد که جهت دهی سخنان شفاف مقام معظم رهبری نیز به همین سو هست ضمن اینکه تجربه نشان داده هر مسجدی که امام جماعت موفقی داشته، او در همگرایی کانون مسجد و پایگاه بسیج نیز موفق بوده است.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: کانون های مساجد امروز در مقابله با آسیب های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان با سلاح علم،اخلاص و عمل به خوبی به وظایف خود که همان حفظ دست آوردهای انقلاب اسلامی عمل کنند.

پایان پیام/ 712