تعامل کانون‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج در استان سمنان مطلوب است
تعامل کانون‌هاي مساجد و پايگاه‌هاي بسيج در استان سمنان مطلوب است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان سمنان:

تعامل کانون‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج در استان سمنان مطلوب است

حجت الاسلام موسوي از تعامل مطلوب کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و پايگاه هاي مقاومت بسيج در استان سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 41386 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان سمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» در دیدار با جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، ضمن گرامیداشت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در سال 1391 بیان کرد: معظم له در این دیدار به تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه مقاومت بسیج در مساجد تاکید داشته اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تقدیر از تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج در استان سمنان،افزود: اعضاء کانون های فهما در استان سمنان عضو پایگاه های مساجد می باشند و خود را یک بسیجی می داندد و بسیجیان نیز به عنوان بچه مسجدی در کانون های مساجد فعالیت دارند.

 

وی با اشاره به شعار" نهضت بازگشت به مساجد" در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،تصریح کرد: لازمه تحقق این شعار تعامل و همکاری ارکان مساجد بویژه پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های فرهنگی هنری در مساجد می باشد.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر ضرورت توجه به برنامه های تربیتی در مساجد ،گفت: محور برنامه های مساجد علاوه بر مسائل دینی و فرهنگی به مسائل تربیتی نیز باشد و تربیت کودکان و نوجوانان در مساجد نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تقدیر از تشکیل قرارگاه پیامبر اعظم(ص) در استان سمنان،بیان کرد: مسائل تربیتی با محوریت مساجد باید در دستور کار این قرارگاه نیز قرار گیرد تا بتوان در حوزه تربیت کودکان و نوجوانان بویژه هنرمندان مومن و انقلابی تاثیر خوبی را شاهد باشیم.