اعزام زائر اولی های کانون تخصصی مهدویت به شهر مقدس قم
اعزام زائر اولی های کانون تخصصی مهدویت به شهر مقدس قم

اعزام زائر اولی های کانون تخصصی مهدویت به شهر مقدس قم

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: شرکت کنندگان در اردوی زیارتی قم از نوجوانان زائر اولی بودند که برای نخستین بار توفیق تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران را پیدا کردند.
شناسه خبر : 1222424 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۵:۵۷

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) اردوی زیارتی به شهر مقدس قم برگزار شد.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در این باره، افزود: در راستای برگزاری این اردوی زیارتی، تعداد ۲۱ نفر از نوجوانان مسجدی عضو کانون عازم شهر مقدس قم شدند.

 

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در اردوی زیارتی قم از نوجوانان زائر اولی بودند که برای نخستین بار توفیق تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران را پیدا کردند.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: هدف از برگزاری این اردو عرض ارادت به ساحت مقدس بانوی کریمه اهل بیت (ع) و امام زمان (عج) در سالروز آغاز امامت آن حضرت بود.

 

امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) جیرفت یادآور شد: کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان همان طور که از نام آن پیدا است در طول سال با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت برنامه های متعددی را برگزار می کند.

 

وی ادامه داد: در کنار برنامه های فرهنگی همچون دوره های آموزشی مهدویت و مسابقات مختلف، اردوهای درون و برون استانی نیز برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: به لطف خداوند توفیقی نصیب شد تا با نوجوانان مسجدی عضو کانون در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران مشرف شویم.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: دولت اسلامی و جامعه اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است و با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر تحقق این مهم بنابراین باید همگی تلاش کنیم.

پایان پیام/ 586