حمله شبانه آشوبگران به مسجد امام حسن مجتبی(ع)/ تقدیر از ماموران کلانتری نارمک توسط مسجدی‌ها
حمله شبانه آشوبگران به مسجد امام حسن مجتبی(ع)/ تقدیر از ماموران کلانتری نارمک توسط مسجدی‌ها

حمله شبانه آشوبگران به مسجد امام حسن مجتبی(ع)/ تقدیر از ماموران کلانتری نارمک توسط مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام فردوسی از حمله شبانه آشوبگران به مسجد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: مراسم تقدیر از ماموران کلانتری نارمک، ۱۹ مهر ماه در این مسجد برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1222309 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی فردوسی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ارتباط مستمری میان پایگاه بسیج خواهران و برادران و هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی (ع) با کلانتری نارمک (واقع در تهران، میدان نبوت) وجود دارد، اظهار کرد: مراسم تقدیر از نیروهای این کلانتری در روز سه شنبه، 19 مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نائینی برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) (واقع در تهران، خیابان جانبازان شرقی) افزود: آشوبگران در روز پنجشنبه، 14 مهر ماه حدود ساعت 12 شب و در حالی که کسی در مسجد نبود و خیابان جانبازان(گلبرک) بسیار خلوت بود، به این مسجد حمله کردند و چون موفق به باز کردن در مسجد امام حسن مجتبی (ع) نشدند، شیشه ها را شکستند. الحمدالله به کسی در این حمله وقیحانه آسیبی نرسید. دوربین یکی از همسایگان مسجد تصاویر این حمله را ضبط کرده است که به کلانتری نارمک اطلاع دادیم و امیدواریم به زودی این آشوبگران دستگیر شوند.

 

وی اضافه کرد: به مناسبت هفته وحدت مراسم جشن در روز پنجشنبه، 21 مهر ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسدی و مداحی کثیری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود. همچنین به همین مناسبت بسته های ارزاق میان 50 خانواده نیازمند تحت پوشش توزیع می شود. ویزیت رایگان توسط آقای دکتر شاهپناه، برای نمازگزاران و سایر اهالی محله گلبرگ شرقی نیز در روز پنجشنبه از ساعت 13 به همین مناسبت در این مسجد انجام می شود.

 

فردوسی با بیان اینکه کلاس های مهدکودک در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با همکاری دارالقرآن در این مسجد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کلاس تخصصی حفظ قرآن نیز با مدیریت بهنام، مربی ممتاز قرآن در این مسجد برگزار می شود. طی یک سال در این کلاس ها بیش از 20 حافظ قرآن تربیت می شوند.

پایان پیام/ 397