حجت الاسلام و المسلمین خداداده از کانون برتر فهما جنوب فارس بازدید کرد
حجت الاسلام و المسلمین خداداده از کانون برتر فهما جنوب فارس بازدید کرد

حجت الاسلام و المسلمین خداداده از کانون برتر فهما جنوب فارس بازدید کرد

حجت الاسلام و المسلمین خداداده در بازدید از کانون برتر استان فارس در فهما ۱۴۰۱ از نزدیک در جریان فعالیت های این کانون فرهنگی هنری قرار گرفت.
شناسه خبر : 1222149 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که روز گذشته یکشنبه (۱۷ مهر) به جنوب استان فارس سفر کرده بود در بازدید از کانون برتر استان فارس در فهما ۱۴۰۱ از نزدیک در جریان فعالیت های این کانون فرهنگی هنری قرار گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده با حضور در کانون فرهنگی هنری «امام جعفرصادق (ع)» لارستان از استودیو ضبط صدا تخصصی کانون بازدید و از آثار هنری تولیدی بچه های مسجد در زمینه سرود، نماهنگ و تله فیلم دیدن کرد.

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور همچنین از واحد خواهران کانون فرهنگی هنری «امام جعفرصادق (ع)» لارستان نیز بازدید و در جریان فعالیت های خواهران در این مجموعه فرهنگی قرار گرفت.

 

به گزارش شبستان، حجت الاسلام و المسلمین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جریان سفر یک روزه خود به جنوب استان فارس در همایش «منادیان وحدت» با حضور علمای اهل سنت جنوب کشور در شهرستان «اوز» فارس به سخنرانی پرداخت.

 

دیدار با امام جمعه لارستان و بازدید از حوزه علمیه این شهرستان، دیدار با فرماندار ویژه لاستان و همچنین حضور در منزل یک شهید اهل سنت دوران دفاع مقدس و تجلیلی از مادر این شهید گران قدر از دیگر برنامه های سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین خداداده به جنوب استان فارس بود.

پایان پیام/ 691