حضور رئیس ستاد کانون های مساجد کشور در نماز جماعت اهل سنت جنوب فارس
حضور رئیس ستاد کانون های مساجد کشور در نماز جماعت اهل سنت جنوب فارس

حضور رئیس ستاد کانون های مساجد کشور در نماز جماعت اهل سنت جنوب فارس

رئیس ستاد کانون های مساجد کشور در جریان سفر به جنوب استان فارس در نماز «وحدت» با حضور علمای اهل تسنن و تشیع جنوب کشور شرکت کرد.
شناسه خبر : 1222158 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور که روز گذشته یکشنبه (۱۷ مهر) به جنوب به جنوب استان فارس سفر کرده بود، در نماز «وحدت» با حضور علمای اهل سنت و تشیع جنوب کشور شرکت و نماز خود را به امامت یکی از علمای اهل سنت جنوب فارس اقامه کرد.

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جریان سفر یک روزه خود به جنوب استان فارس در همایش «منادیان وحدت» با حضور علمای اهل سنت جنوب کشور در شهرستان «اوز» فارس به سخنرانی پرداخت.

 

دیدار با امام جمعه لارستان و بازدید از حوزه علمیه این شهرستان، دیدار با فرماندار ویژه لاستان و بازدید از کانون برتر جنوب استان فارس در فهما ۱۴۰۱  از برنامه های سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین خداداده به جنوب استان فارس بود.

 

حضور در منزل یک شهید جاویدالاثر اهل سنت دوران دفاع مقدس و تجلیل از مادر شهید دیگر برنامه های حجت الاسلام خداداده به جنوب استان فارس بوده است.

 

در جریان این سفر، حسین زاده، نماینده مردم شهرستان های لار، گراش، خنج، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، محبی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس و اخوت رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین خداداده را همراهی می کردند.

پایان پیام/ 691