رئیس ستاد کانون های مساجد کشور با خانواده شهدای اهل سنت جنوب فارس دیدار کرد
رئیس ستاد کانون های مساجد کشور با خانواده شهدای اهل سنت جنوب فارس دیدار کرد

رئیس ستاد کانون های مساجد کشور با خانواده شهدای اهل سنت جنوب فارس دیدار کرد

حجت الاسلام و المسلمین خداداده، رئیس ستاد کانون های مساجد کشور در جریان سفر به شهرستان لارستان با خانواده یک شهید اهل سنت جنوب فارس دیدار کرد.
شناسه خبر : 1222088 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز یکشنبه (۱۷ مهر) در جریان سفر به جنوب استان فارس، با حضور در منزل برخی شهدای دوران دفاع مقدس، ضمن تجدید بیعت با آرمان های شهیدان از والدین و بازماندگان شهدا تفقد کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین خداداده در جریان این دیدار با حضور در منزل شهید «صالحی زاده» از شهدای اهل سنت جنوب فارس از رشادت های دلیرمردان عرصه جهاد و شهادت تجلیل و یاد و خاطره آن گلگون کفنان را گرامی داشت.

 

 

شهید «صالحی زاده» در منطقه عملیاتی «فکه» و در حالی که تنها ۱۸ سال از بهار زندگی اش می گذشت، به فیض عظیم شهادت نائل آمده است؛ پیکر این شهید گران قدر پس از ۴۰ سال از جنگ تحمیلی همچنان مفقود بوده و شهید «صالحی زاده» به عنوان شهید جاوید الاثر اهل سنت جنوب استان فارس مطرح است.

 

در جریان این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین خداداده، رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از مادر این شهید جاویدالاثر، تجلیل به عمل آورد.

 

حسین زاده، نماینده مردم شهرستان های لار، گراش، خنج، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، اسماعیل محبی پور، معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، محمد ابراهیم اخوت مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس و ... در این دیدار حضور داشتند.

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جریان سفر یک روزه خود به جنوب استان فارس در همایش «منادیان وحدت» با حضور علمای اهل سنت جنوب کشور در شهرستان «اوز» فارس به سخنرانی پرداخت.

 

دیدار با امام جمعه لارستان و بازدید از حوزه علمیه این شهرستان و دیدار با فرماندار ویژه لاستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه حجت الاسلام و المسلمین خداداده به جنوب استان فارس بود.

پایان پیام/ 691