تقدیر از ماموران نیروی انتظامی و بسیجیان فعال در مسجد حضرت زین العابدین(ع)
تقدیر از ماموران نیروی انتظامی و بسیجیان فعال در مسجد حضرت زین العابدین(ع)

تقدیر از ماموران نیروی انتظامی و بسیجیان فعال در مسجد حضرت زین العابدین(ع)

حجت‌الاسلام جعفری گفت: مراسم تقدیر از ماموران نیروی انتظامی و بسیجیان فعال مسجد حضرت زین‌العابدین(ع) در مقابله با اغتشاشات اخیر، ۱۸ مهر ماه در این مسجد برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1221867 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

حجت الاسلام والمسلمین «مجید جعفری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت زین العابدین (ع) (واقع در شهر ری، محله جوانمرد قصاب، خیابان اختری) دو پایگاه بسیج برادران (حضرت زین العابدین علیه الاسلام) و خواهران (پیروان ولایت) دارد که در زمینه های مختلف بسیار فعال هستند، اظهار کرد: تعدادی از اعضای این دو پایگاه عضو نیروهای نظامی و انتظامی هستند و همین موضوع نیز در تقویت فعالیت های انقلابی این مسجد بسیار موثر بوده است.

 

امام جماعت مسجد حضرت زین العابدین (ع) افزود: مراسم تقدیر از خدمات دو عضو پایگاه بسیج برادران این مسجد که از کارکنان نیروی انتظامی هستند و یک عضو خواهر پایگاه پیروان ولایت که از ماموران پلیس است، همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور سر کلانتر و رئیس کلانتری 131 جوانمرد قصاب (ملک آباد) در روز دوشنبه، 18 مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت زین العابدین (ع) برگزار می شود.

 

وی گفت: جمعی از نماگزاران مسجد حضرت زین العابدین (ع) در روز سه شنبه، 19 مهر ماه در کلانتری 131 جوانمرد قصاب (ملک آباد) شهر ری حضور می یابند و با اهدای شاخه گل از خدمات مخلصانه و شجاعانه ماموران نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاگران تقدیر به عمل می آورند.

 

جعفری اضافه کرد: اعضای پایگاه بسیج مسجد حضرت زین العابدین(ع) همچنین در سه هفته اخیر در آماده‌باش کامل بودند و الحمدالله تاکنون هیچ نوع آشوبی در این منطقه از شهرری گزارش نشده است. اعضای خواهر و برادر این مسجد در فتنه های سال های گذشته نیز در بصیرت افزایی و تبیین روش های تبلیغی دشمنان و هم در مقابله با فتنه گران بسیار فعال بوده اند.

 

امام جماعت مسجد حضرت زین العابدین (ع) در پایان خاطرنشان کرد: طبق بررسی هیئت امنای این مسجد از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 17 نفر از نمازگزاران مسجد حضرت زین العابدین (ع) به عضویت نیروی انتظامی درآمدند که از این نظر، این مسجد جزو رکوردداران به شمار می آید. ما همیشه تلاش کرده ایم با بیان اهمیت عضویت در نیروهای نظامی و انتظامی در توسعه آرمان های نظام جمهوری اسلامی، جوانان مسجدی را به عضویت در آنها دربیاوریم.

پایان پیام/ 397