پیام تسلیت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در پی درگذشت «سید رضا مؤید» شاعر آیینی
پيام تسليت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور در پي درگذشت «سيد رضا مؤيد» شاعر آييني

پیام تسلیت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در پی درگذشت «سید رضا مؤید» شاعر آیینی

ستاد هماهنگي کانون‎‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در پي درگذشت «سيد رضا مؤيد» شاعر آييني کشور، ضمن گراميداشت ياد و خاطره آن مرحوم پيام تسليتي صادر کرد.
شناسه خبر : 41308 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در پی درگذشت شاعر آیینی کشور «سید رضا مؤید» که سروده‌های بی‌بدیل او برای ائمه اطهار (ع) نقش ماندگاری در لوح ابیات سروده شده برای خاندان عصمت و طهارت بر جای نهاد؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور پیام تسلیتی صادر کرد.


متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

عروج شاعر توانمند انقلاب و استاد بزرگ شعر آیینی کشور آقای «سیّد رضا مؤیّد» موجب تاسف و تاثر محبان اهل بیت (علیهم السلام )به ویژه جامعه ستایشگری کشور شد. بدون تردید آن مرحوم ذوق و قریحه سرشاری در سرودن اشعار آیینی با مضامین انقلابی، دینی و مدح اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) داشته و عمر پر برکت خویش را در مسیر ثنای خاندان نبوت و رسالت و خدمت به درگاه ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف تحیه و الثناء) سپری کرد و اینک به سوی آستان حضرت احدیت رحلت نمود.
ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فقدان آن شاعر جلیل‌القدر، خادم اهل بیت (علیهم السلام) و هنرمند متعهد را به ملت شریف ایران، جامعه ادبی کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم، رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.