تعامل با مسجد رویکرد نیروی انتظامی است/ ۶۰۰ روحانی در کلانتری‌ها فعال هستند
تعامل با مسجد رویکرد نیروی انتظامی است/ ۶۰۰ روحانی در کلانتری‌ها فعال هستند

تعامل با مسجد رویکرد نیروی انتظامی است/ ۶۰۰ روحانی در کلانتری‌ها فعال هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه تعامل با مسجد ار رویکردهای اصلی فرماندهان نیروی انتظامی است، گفت: ۶۰۰ روحانی در کلانتری‌های سراسر کشور فعالیت دارند که برخی از آنها قبلاً امام جماعت مسجد بوده‌اند.
شناسه خبر : 1221598 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه فرماندهان نیروی انتظامی همیشه درباره تعامل با مساجد به عنوان سنگر و محل تربیت انسان های تراز انقلاب توصیه و تاکید دارند، اظهار کرد: تعامل با روحانیت و علما را هم فرماندهی این نیرو و هم ما در سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی توصیه و دنبال می کنیم.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور افزود: در پی تعاملی که با نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در استان ها دارم، می دانم همه آنها اذعان دارند تعامل یگان های انتظامی با مساجد و روحانیون و علما و همچنین حضور در مصلی های نماز جمعه بسیار خوب است. بسیاری از فرماندهان برای گزارش فعالیت های مجموعه های تحت مدیریت خود مرتبا در مساجد و مصلی ها حضور می یابند.

 

وی تصریح کرد: حضور در مسجد از جلوه های ایمان و تبلور اعتقادات مردم است بنابراین از کارکنان نیروی انتظامی تقاضا داریم بیش از گذشته در مساجد حضور یابند. 600 روحانی نیز در کلانتری های سراسر کشور فعالیت دارند که برخی از آنها قبلاً امام جماعت مسجد بوده اند.

 

ادیانی اضافه کرد: طرح «مقتدر امین» نیز با حضور برخی از مسجدی ها در کلانتری ها و برخی از فرماندهان نیروی انتظامی در مساجد در روزهایی که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اغتشاشات را راه انداختند به خوبی در سراسر کشور اجرا شد و مردم ما تقدیر خوبی از کارکنان نیروی انتظامی داشتند که قطعا در افزایش انگیزه آنها در خدمت رسانی به مردم بسیار موثر است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در ادامه ابراز کرد: با وجود فعالیت نیروی انتظامی در زمینه اربعین حسینی، این نیرو در مقابله با اغتشاشگران نیز موفق عمل کرد؛ در این باره اهالی مساجد نیز همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: امنیت کشور با همکاری مستمر مردم تامین می شود که اهالی مساجد در این زمینه همیشه تعامل مطلوبی با نیروی انتظامی داشته و دارند؛ وظیفه خود می دانم از این تعامل و همکاری و به صورت ویژه از ائمه جماعات مساجد و روحانیون محلات تشکر و تقدیر داشته باشم.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 397