دومین دوره آموزشی راه روشن برگزار می‌شود
دومین دوره آموزشی راه روشن برگزار می‌شود

دومین دوره آموزشی راه روشن برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: از آنجایی که در آستانه چهارمین سالگرد اعلام این پیام تاریخی و در ایام سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ( روز مبارزه با استکبار جهانی) و روز دانش آموز (۱۳ آبان ) هستیم دومین دوره آموزشی راه روشن را برگزار می شود.
شناسه خبر : 1221489 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۵:۵۵

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی  راه پیشرفت ملت ایران در زمینه مادی و معنوی باز شد.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: در ایام چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری در پیامی با عنوان بیانیه گام دوم نقشه راه رسیدن به این پیشرفت که خود مقدمه ای برای ظهور خورشید عظمی ولایت است، را ترسیم کردند.

 

وی بیان کرد: در این بیانیه نقش نسل جوان و نوجوان در رسیدن به این آرمان بزرگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: از آنجایی که در آستانه چهارمین سالگرد اعلام این پیام تاریخی و در ایام سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ( روز مبارزه با استکبار جهانی) و روز دانش آموز (۱۳ آبان ) هستیم بنابراین در نظر داریم دومین دوره آموزشی راه روشن را برگزار کنیم.

 

امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) شهر جیرفت  ادامه داد: به همین منظور در قالب این طرح به تحلیل و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین راهکارهای عملی کردن آن پرداخته می شود.

 

وی اظهار کرد: دومین دوره آموزشی راه روشن ویژه نسل جدید و گروه های سنی پسران  ۱۲ تا ۲۰ سال است.

 

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: علاقه مندان برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات این دوره آموزشی در پیام رسان روبیکا عضو گروه شوند.

 

امام جماعت مسجد حضرت زینب (س) شهر جیرفت عنوان کرد: به منظور ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان به شرکت در این دوره آموزشی و نیز ایجاد تنوع در آن، مسابقات فوتسال بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده است.

 

وی در خاتمه یادآور شد: دوره آموزشی راه روشن همراه با مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب است و به ۱۸ نفر برتر نیز جوایزی همچون اعزام به اردوی هرمزگان، بوشهر و سواحل خلیج فارس اعطا می شود.

پایان پیام/ 586