کاروان خدام مسجد مقدس جمکران با هدف ترویج فرهنگ مهدویت به استان ها سفر می کند
کاروان خدام مسجد مقدس جمکران با هدف ترویج فرهنگ مهدویت به استان ها سفر می کند

کاروان خدام مسجد مقدس جمکران با هدف ترویج فرهنگ مهدویت به استان ها سفر می کند

محمد محمدی گفت: هر سال مسجد مقدس جمکران به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) به منظور ترویج فرهنگ غنی مهدویت، طرح رحمت الواسعه را در سراسر کشور برگزار می کند و در همین راستا عده ای از خدام به استان های مختلف اعزام می شوند.
شناسه خبر : 1221286 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۰:۳۹

«محمد محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، گفت: هر ساله هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) عده ای از خدام مسجد مقدس جمکران در قالب کاروان به مراکز استان ها اعزام می شوند.

 

سرپرست تیم خدام اعزامی مسجد مقدس جمکران افزود: بسیار خرسندیم که امروز مهمان مردم ولایتمدار جنوب کرمان بودیم.

 

وی یادآور شد: هر ساله مسجد مقدس جمکران به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) به منظور ترویج فرهنگ غنی مهدویت، طرح رحمت الواسعه را در سراسر کشور برگزار می کند و در همین راستا عده ای از خدام به استان های مختلف اعزام می شوند.

 

سرپرست تیم خدام اعزامی مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ها ، دیدار با خانواده های شهدا و تحلیل از آنها، غبارروبی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه های سفر کاروان خدام مسجد مقدس جمکران به استان ها است.

 

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای این طرح، برنامه شمیم (شبکه یاوران مهدی) نیز به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با حضور نمایندگانی از طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و نظامیان برگزار می‌شود و در پایان آنها با امام زمان (عج) عهد و پیمان می بندند.

 

محمدی اظهار کرد: همچنین امروز با توجه به تقارن هفته نیروی انتظامی با آغاز امامت امام زمان (عج)، صبحگاه مشترک در این مسجد برگزار شد.

 

سرپرست تیم خدام اعزامی مسجد مقدس جمکران در تشریح برنامه های سفر یکروزه به شهرستان جیرفت، یادآور شد: در بدو ورود پس از استقبال مردم ولایی این شهرستان، برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در مراسم گلباران قبور مطهر این شهدا حضور یافتیم.

 

وی اضافه کرد: دیدار با امام جمعه جیرفت، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان امام خمینی (ره)، دیدار با خانواده های معظم شهدا و دیدار با حافظان نظم و امنیت بخشی از برنامه های این سفر یکروزه بود.

 

محمدی عنوان کرد: در ادامه سفر با استقبال مردم شهر علی آباد وارد این شهر شده و با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان های این شهیدان تجدید میثاق شد.

 

سرپرست تیم خدام اعزامی مسجد مقدس جمکران در خاتمه گفت: در پایان این سفر نیز در جشن آغاز امامت امام زمان (عج) که در مصلی پیامبر اعظم (ص) شهر جیرفت برگزار شد، شرکت کردیم.

پایان پیام/ 586