جلسه شورای سیاستگذاری کانون های مساجد باید در استان فارس برگزار شود
جلسه شوراي سياستگذاري کانون هاي مساجد بايد در استان فارس برگزار شود
نماینده ولی فقیه در استان فارس در دیدار با رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

جلسه شورای سیاستگذاری کانون های مساجد باید در استان فارس برگزار شود

آيت الله دژکام بر لزوم استفاده از ظرفيت ها تاکيد کرد و گفت: جلسه شوراي سياستگذاري کانون هاي مساجد در استان فارس که چند سال پيش برگزار شده، دوباره بايد برگزار شود.
شناسه خبر : 41274 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) به نقل از خبرگزاری شبستان استان فارس: آیت الله لطف الله دژکام، امروز پنج شنبه (14 مهر) در دیدار با رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: افراد بزرگی در شیراز هستند که در سایه حافظ گم شده اند و شیراز و فارس صدها چهره دارد که هر کدام اگر غیر از شیراز بود به چهره بزرگی تبدیل می شد و الان در زیر سایه حافظ قرار گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در فارس بر لزوم استفاده از ظرفیت ها تاکید کرد و گفت: ظرفیت خوبی است مشروط به اینکه خودمان حسن استفاده را انجام دهیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه جلسه شورای سیاستگذاری کانون های مساجد در استان فارس که چند سال پیش برگزار شده، دوباره باید برگزار شود، افزود: اگر با هم همراه تر باشیم کارهای بهتری خواهیم داشت و با همت عالی می توان کارهای خوبی را انجام داد.

آیت الله دژکام گفت: از مسئولین برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» تشکر می کنم و انصافا برنامه خوبی بود و یک برنامه وزین و حرکت عظیم برای شیراز محسوب می شد.