مسابقات قرآنی «مدهامتان»، دومین مسابقه در گستره ملی کشور است
مسابقات قرآني «مدهامتان»، دومين مسابقه در گستره ملي کشور است
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در دیدار با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ؛

مسابقات قرآنی «مدهامتان»، دومین مسابقه در گستره ملی کشور است

حجت الاسلام خداداده با اشاره به اينکه مسابقات قرآني «مدهامتان»، دومين مسابقه در گستره ملي کشور است، گفت: در سال آينده بخش هاي ويژه اي براي کرسي تفسير علاوه بر کرسي تلاوت در نظر خواهيم گرفت تا مومنين بيشتر با قرآن انس بگيرند.
شناسه خبر : 41272 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) به نقل از خبرگزاری شبستان از استان فارس: حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، امروز پنج شنبه (14 مهر) در دیدار با حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: امام جماعتی، امام موفق مسجد است که بخشی از مسائل سلوکی را در میان مومنین محله بنا گذارد.
رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه مسابقه «مدهامتان» در گستره ملی برگزار شد، افزود: تیزرهای مسابقات در شبکه های مختلف پخش می شود و این موج آفرینی در این وضعیت کشور، کار بزرگی بود که با عنایت تولیت معزز آستان مقدس، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد.

مدیر عامل خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه تجربه همکاری خوبی بوده است و اگر بتوانیم در برنامه های دیگر کارهایی تعریف کنیم می توان با همکاری هم به نتیجه خوبی رسید، اظهار کرد: در مسابقات قرآنی «مدهامتان» در مراحل ابتدایی 15 هزار نفر شرکت کردند و 150 نفر در مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی «مدهامتان»، دومین مسابقه در گستره ملی کشور است، اظهار کرد: در سال آینده بخش های ویژه ای برای کرسی تفسیر علاوه بر کرسی تلاوت در نظر خواهیم گرفت تا مومنین بیشتر با قرآن انس بگیرند.