سفر رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به شیراز و بازدید از روند برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان
سفر رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور به شيراز و بازديد از روند برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان

سفر رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به شیراز و بازدید از روند برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان

حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، در سفر به استان فارس و حضور در شهر شيراز از روند برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان بازديد کرد.
شناسه خبر : 41252 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان فارس: حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صبح امروز پنج‌شنبه 14 مهرماه وارد شهر شیراز شد و با حضور در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) که محل برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» است؛ از نزدیک در جریان روند برگزاری مسابقات قرار گرفت.

بر پایه این گزارش: رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور همچنین در ادامه ضمن زیارت از مضجع شریف حضرت احمد بن موسی (ع)، با آیت‌الله «ابراهیم کلانتری» تولیت این حرم مطهر دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور همچنین در ادامه سفر خود به دیدار آیت‌الله «سید علی‌اصغر دستغیب» نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری می‌رود. 

وی همچنین در ادامه با آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان  فارس و امام جمعه شیراز در محل دفتر وی دیدار می کند.


گفتنی است حضور در آیین اختتامیه مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان، که شامگاه پنج‌شنبه 14 مهرماه برگزار می شود، پایان‌بخش سفر حجت الاسلام و المسلمین خداداده به استان فارس خواهد بود.