کانون های مساجد جهرم در سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) به جشن و سرور نشستند
کانون های مساجد جهرم در سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) به جشن و سرور نشستند

کانون های مساجد جهرم در سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) به جشن و سرور نشستند

نعمت اللهی گفت: آیین جشن و سرور سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج)، به همت بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1221116 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

محسن نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم در سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج)، غرق در شور، شعف و شادی هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: آیین های جشن و سرور در سالروز این مناسبت فرخنده، همراه با برنامه های سخنرانی و مولودی خوانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» این آیین با سخنرانی امام جماعت مسجد و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد و بچه های مسجد در به مناسبت نهم ربیع الاول به جشن و سرور نشستند.

 

نعمت اللهی همچنین با اشاره به برگزاری آیین جشن نهم ربیع الاول در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» گفت: این آیین شب گذشته و با سخنرانی حجت الاسلام «دست داده» امام جماعت مسجد و مولودی خوانی «علیرضا عطایی» ذاکر اهل بیت (ع) برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نیز در سالروز به امامت رسید حضرت صاحب الامر (عج) به جشن و سرور پرداخته و در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» طبق یک سنت ۵۰ ساله این مناسبت فرخنده را گرامی داشتند.

 

وی ادامه داد: این مراسم باحضور پرشور نوجوانان و جوانان مسجدی و همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد و «فصاحت» کارشناس مذهبی به سخنرانی پرداخت و «بهمن زادگان» مدیر این کانون فرهنگی هنری مدیحه سرایی کرد.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: همچنین در کانون های فرهنگی هنری «سلاله پاکان»، «شهید مطهری»، «امام موسی کاظم (ع)»، «مشکات الرضا (ع)»، «امام صادق (ع)»، «منتظران نور» و دیگر کانون های فرهنگی هنری مستقر در روستاهای بخش «کردیان» و «سیمکان» آیین های جشن و سرور همزمان با نهم ربیع الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی موعود (عج) برگزار شده است.

 

وی در پایان اظهارکرد: این آیین که شب گذشته برگزار شده امشب نیز در برخی دیگر از کانون های فرهنگی هنری ادامه پیدا می کند.

پایان پیام/ 691